Aviseringar
Rensa alla

Paradise Hotel?


Acceer
Ämnesstartare

Gällande Paradise Hotel; bara sitter här och undrar hur TV3 väljer deltagarna. Har de satt någon spärr vid mer än 0,1 på högskoleprovet eller? Människorna är ju dumma som stenblock varenda en av dem, man blir ju lite mörkrädd alltså...

Varför tittar folk på detta?


   
Citera

tråd finns och de är inte sådär dumma på riktigt, de gör tv, tro det eller ej, men tittarsiffrorna ökar 


   
SvaraCitera

Förnedringstv. 


   
SvaraCitera

för att det typ är världens smaskigaste program!! drama och intriger!!! jag älskart. 


   
SvaraCitera

stod bredvid ullis igår 
så  himla coolt egentligen
MEN hon var som vilken vanlig människa som helst, kändes int särskilt specellt att se henne. 

Acceer: Människorna är ju dumma som stenblock varenda en av dem

typ alla är som dem i huset? iaf de som blir populärast 😉


   
SvaraCitera

stereo total:
för att det typ är världens smaskigaste program!! drama och intriger!!! jag älskart. 

haha åh gud va jag knnr igen mig. vad tkr du om deltagarna? kräks på kian, jävla vider.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haha åh gud va jag knnr igen mig. vad tkr du om deltagarna? kräks på kian, jävla vider.

Håller med! Finns typ ingen av killarna som jag gillar.
Kristian känns som en tjatsex-kille, erik är viljelös, kian är grisig och tråkig med sin homorädsla, smail är helt ok och resten minns jag inte. 

av brudarna gillar jag jasse för att hon verkar ha en himla självdistans, saga känns vettig och rolig och så älskar jag att störa mig på ylvas svengelska. 

vilka gillar du??


   
SvaraCitera

Av samma orsak som folk går på zoo


   
SvaraCitera

Bööööörg:
Av samma orsak som folk går på zoo

utveckla


   
SvaraCitera

stereo total:

Håller med! Finns typ ingen av killarna som jag gillar.
Kristian känns som en tjatsex-kille, erik är viljelös, kian är grisig och tråkig med sin homorädsla, smail är helt ok och resten minns jag inte. 

av brudarna gillar jag jasse för att hon verkar ha en himla självdistans, saga känns vettig och rolig och så älskar jag att störa mig på ylvas svengelska. 

vilka gillar du??

smile är min favorit! i övrigt är ju killarna skräp. särskilt kristian skulle behöva en käftsmäll efter allt sitt jävla tjat och tvångel
av tjejerna gillar jag nog saga bäst. tycker jasse mest är jobbig! har blivit lite immun mot ylvas svengelska, men hatade så sjukt mkt i början. önskar att hon var lika iskall spelare som hon vill framställa sig och typ fuckade upp kian ist för att va typ kär


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

smile är min favorit! i övrigt är ju killarna skräp. särskilt kristian skulle behöva en käftsmäll efter allt sitt jävla tjat och tvångel
av tjejerna gillar jag nog saga bäst. tycker jasse mest är jobbig! har blivit lite immun mot ylvas svengelska, men hatade så sjukt mkt i början. önskar att hon var lika iskall spelare som hon vill framställa sig och typ fuckade upp kian ist för att va typ kär

Varför tycker du att jasse är jobbig?
hoppas samma med ylva. Tror ju knappast att hon grät "krokodiltårar". Kul att hon blev lite avtänd när kian rakade av håret!!


   
SvaraCitera

stereo total: Kristian känns som en tjatsex-kille

ofta inte han skulle kunna ge sig på en tjej, ganska milt, mot hennes vilja & sedan ba "men älskling, jag visste inte att du inte ville"

asldjsd får verkligen sådana vibbar från hnm 
UUUUUUSCH damp


   
SvaraCitera

stereo total:

Varför tycker du att jasse är jobbig?
hoppas samma med ylva. Tror ju knappast att hon grät "krokodiltårar". Kul att hon blev lite avtänd när kian rakade av håret!!

vet inte exakt, men stör mig nog på att hon är så jävla högljudd samtidigt som hon inte har ngt intressantare att prata om än bajs (bokstavligt talat)


   
SvaraCitera

finmatta:

ofta inte han skulle kunna ge sig på en tjej, ganska milt, mot hennes vilja & sedan ba "men älskling, jag visste inte att du inte ville"

asldjsd får verkligen sådana vibbar från hnm 
UUUUUUSCH damp

samma här.. usch


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Acceer: bara sitter här och undrar hur TV3 väljer deltagarna.

Inte TV3 som väljer, ett castingbolag som fixar detta.


   
SvaraCitera