Aviseringar
Rensa alla

Paradise Hotel med umare


Ämnesstartare

Muhu det finns redan en massa trådar som handlar om paradise hotel, tänker ni nu kanske - men detta är en tråd om paradise hotel med umare!!!

Vilka par kommer att bilda par?
Vilka kommer ligga? Vilka kommer att ingå pakter? Vem kommer att "röra om i grytan"? Vem kommer att bli utslängd av produktionen?
Men framför allt; vilka är givna deltagare?

Personligen tycker jag att Mynona är en given deltagare då hon kommer att kunna starta en hel del intriger men samtidigt lyckas med att inte bli hatad, Rödinga för att han är snygg och öppensinnig, jag för att någon kommer att lacka på den snygge muskelkillen jag parat ihop mig med när han säger någonting dumt etc.

GOGO

phsz9v6

m27pprq


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag hade legat på madrass i polen hela natten och smuttat på ngt bra dricka sedan sovit till solen gick ner igen typ 

pga sjukt jobbiga människor att vara nära inpåååå, förutsätter att ni blir lika jobbiga som de i programmet heheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
jag hade legat på madrass i polen hela natten och smuttat på ngt bra dricka sedan sovit till solen gick ner igen typ 

pga sjukt jobbiga människor att vara nära inpåååå, förutsätter att ni blir lika jobbiga som de i programmet heheh

då har du åkt ut, du måste snacka in dig hos någon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får man inte lämna hotellet?? typ ta sig ut på äventyr i naturen och så??? hade fått panik om jag tvingades vara fast där inne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade varit relationsterapeuten som hade försökt medla diplomatiskt mellan dem som tjafsar, tror jag. Hade inte legat med nån, inte blitt kär, inte bråkat, hade antagligen åkt ut direkt. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade satt mig i ett hörn med en drink. stannat där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade vunnit hela skiten


   
SvaraCitera

skulle när jag gick in säga: "jag är här för att spela"
när jag väl kom in skulle jag ta allt personligt och ej vilja ta ut "vänner"

hade säkert hamnat i diverse bråk över folks värderingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
skulle när jag gick in säga: "jag är här för att spela"
när jag väl kom in skulle jag ta allt personligt och ej vilja ta ut "vänner"

hade säkert hamnat i diverse bråk över folks värderingar

Zymba:
Jag hade varit relationsterapeuten som hade försökt medla diplomatiskt mellan dem som tjafsar, tror jag. Hade inte legat med nån, inte blitt kär, inte bråkat, hade antagligen åkt ut direkt. Gråter

hade nog blivit en blandning av dessa och stört mig på när den jag är attraherad av är med andra och blivit lite passivt aggressiv mot den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem få jag knulla då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

panikångest, åker ut första dan


   
SvaraCitera
höna

´jag är fett på! det är rätt billigt att hyra hus i frankrike/spanien/italien. lets do this


   
SvaraCitera
höna

jag skulle va den som börja grina hahah


   
SvaraCitera

höna:
´jag är fett på! det är rätt billigt att hyra hus i frankrike/spanien/italien. lets do this

haha åh gud


   
SvaraCitera
höna

Blivande_japan:

haha åh gud

hahah : D nä men vi kan väl hyra i säffle istället!!!!


   
SvaraCitera