Aviseringar
Rensa alla

Paradise Hotel med umare


Schism:
panikångest, åker ut första dan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog inte klara av en ända dag på det där hotellet utan att få ett psykbryt...


   
SvaraCitera

Mycket gladMycket glad
d hade varit 1 jävla ställe å ha d på... tror dock mkt dumheter försvinner i ens beteende om man ej har chans att vinna ½ miljon

höna:

hahah : D nä men vi kan väl hyra i säffle istället!!!!


   
SvaraCitera
höna

Blivande_japan:
Mycket gladMycket glad
d hade varit 1 jävla ställe å ha d på... tror dock mkt dumheter försvinner i ens beteende om man ej har chans att vinna ½ miljon

hhaha jaa sant. det måste va en jävligt grym vinst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool


   
SvaraCitera
frukt

stereo total hade vunnit?


   
SvaraCitera

om jag hade stannat längre än en dag hade jag suttit på en sammetskudde i ett hörn och delat med mig av goda råd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
om jag hade stannat längre än en dag hade jag suttit på en sammetskudde i ett hörn och delat med mig av goda råd 

hahaha
om du och jag nånsin är med i PH tillsammans, lova att vi är ett par som delar hotellrum osv? tänk egentligen vad kul det hade varit... om vi sökte och bara var vi två. chilla i poolen och dricka appletinis, äta asgod mat... sen sova. ok vi hade åkt ut direkt men ändå


   
SvaraCitera

Zymba:

hahaha
om du och jag nånsin är med i PH tillsammans, lova att vi är ett par som delar hotellrum osv? tänk egentligen vad kul det hade varit... om vi sökte och bara var vi två. chilla i poolen och dricka appletinis, äta asgod mat... sen sova. ok vi hade åkt ut direkt men ändå

hahaha ja! och så hade vi stickat halsdukar 

... ska vi? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

hahaha ja! och så hade vi stickat halsdukar 

... ska vi? Rodnar

HAHAHA
när vi söker kan vi ba "asså jag vill ba supa o knulla.. yoloooooo wöööööhöohooo!!!" sen när vi kommer in tar vi fram våra sylådor och börjar sy Hjärta Hjärta Hjärta 


   
SvaraCitera

Zymba:

HAHAHA
när vi söker kan vi ba "asså jag vill ba supa o knulla.. yoloooooo wöööööhöohooo!!!" sen när vi kommer in tar vi fram våra sylådor och börjar sy Hjärta Hjärta Hjärta 

haha vi hade haft en fantastisk dag där 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

haha vi hade haft en fantastisk dag där 

Mycket gladMycket glad jaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

HAHAHA
när vi söker kan vi ba "asså jag vill ba supa o knulla.. yoloooooo wöööööhöohooo!!!" sen när vi kommer in tar vi fram våra sylådor och börjar sy Hjärta Hjärta Hjärta 

😀

så tråkiga alla är som ba skriver om sig själva Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är den som aldrig ansökte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exner känns ganska given i och med omgboobsigheten i programmet. han skulle uppenbarligen också vara den som rörde runt i grytan. jag hade följt möget om han var med.


   
SvaraCitera