Aviseringar
Rensa alla

Paradise Hotel 2013


Ämnesstartare

Vem tycker ni är den snyggaste deltagaren (hittills)? 🙂 Välj snyggaste killen och snyggaste tjejen (men du får välja en, fast roligare med tjej & kille)

Obs, ingen behöver tycka synd om de ca 20 som inte blir valda... Så hoppas ingen hakar upp sig på att den här tråden är "ytlig" - alla är vackra på sitt sätt och om inte så är de vackra i någons ögon (dvs. princip)


   
Citera
Ämnesstartare

Trodde Edinburgh hade skapat tråden. Blev lite chockad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samir 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Trodde Edinburgh hade skapat tråden. Blev lite chockad

Rodnar men inte så konstigt att jag skapade den, trots allt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Samir 🙂

Av tjejerna då? Du är ju så bra på att se det vackra i tjejer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Av tjejerna då? Du är ju så bra på att se det vackra i tjejer 🙂

jag vill inte döma folks utseenden :p och sedan vet jag inte heller vilka som är vem eller vad.. ser knappt på serien men har sett Samir på paradise någon gång och kmr ihåg hnm. Han är skön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: jag vill inte döma folks utseenden :p

På vilket sätt gör du det, menar du?

Anura: och sedan vet jag inte heller vilka som är vem eller vad.. ser knappt på serien men har sett Samir på paradise någon gång och kmr ihåg hnm. Han är skön.

Men då behöver du inte skriva i tråden. Blir konstigt om du bara sett samir och sedan säger samir, i den här tråden, tycker du inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: På vilket sätt gör du det, menar du?

att skriva vem som är snyggast :p

debepe: Men då behöver du inte skriva i tråden. Blir konstigt om du bara sett samir och sedan säger samir, i den här tråden, tycker du inte?

nja de sant. fast jag har iofs sett några av deltagarna vet vissa av dom är. men fann Samir att se bäst ut :p


   
SvaraCitera

Paow och Samir


   
SvaraCitera
Paseo

jag och min pojkvän råkade snubbla över paradise hotel förra veckan. jävlar va förbannad han blev av det programmet. jag skrattade bara åt det men då fick jag minsann en uppläxning. men jag får väl säga att jag blev positivt överraskad av hans reaktion, han är ändå latino och jag tyckte hans syn på sex var aningens bisarr. men nu har jag nog fattat lite bättre.


   
SvaraCitera
Paseo

åh förlåt, angående frågan. jag tycker samir är snygg. jag såg samir och min kille frågade "tycker du han är snygg?". direkt svarade jag "ja!!!". han tyckte jag åtminstone kunde funderat en stund innan jag svarade för hans skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samir hittar man på 55an i LKPG för er som undrar 😉


   
SvaraCitera

kukoxo:
Trodde Edinburgh hade skapat tråden. Blev lite chockad

Haha what


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Haha what

Hon hade också en blå profilbild!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte påstå att jag tycker att någon är särskilt snygg faktiskt. Tobias eller vad han heter (den sprallige killen som vill åt Niklas) och Aina är dock lite småcharmiga sådär.


   
SvaraCitera