Aviseringar
Rensa alla

paranoid rädd


Ämnesstartare

stick du stygga spöke, för du finns inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Händer det här i samband med att du tagit någon medicin eller lugnande? Det här har hänt för mig två gånger, och båda gångerna så har jag tagit lugnande eller sovtablett

Nja, i "nyktert" tillstånd, men jag kan tänka mig att mediciner som påskyndar sömn underlättar uppkomsten av tillståndet (i och med att hjärnan "förvirras").


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

stick du stygga spöke, för du finns inte!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

till spegeln

Du borde se filmen "Mirrors". Trevlig är den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

n gång när jag gick och la mig blev det typ så lite stegrande i huvudet sen hörde jag massa random röster och började drömma fastän jag var vaken typ...

Precis det "sorl" jag nämner ovan - och faktiskt upplevde så sent som i morse.

Btw: http://blog.aggeman.se/2008/06/ett_bra_exempel_pa_somnparalys.html


   
SvaraCitera

Schism:

Precis det "sorl" jag nämner ovan - och faktiskt upplevde så sent som i morse.

men varför var det inget obehagligt? jag tyckte typ det var kul... såg skittydliga saker under ögonlocken m.m.

Schism:

Btw: http://blog.aggeman.se/2008/06/ett_bra_exempel_pa_somnparalys.html

asså nej... så var det inte för mig... kunde röra mig osv. men det andra stämmer in [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

men varför var det inget obehagligt? jag tyckte typ det var kul... såg skittydliga saker under ögonlocken m.m.

Det är inte alltid jag tycker det är obehagligt heller, men eftersom jag är en kontrollmänniska får jag ofta panik när det blir för mycket (och då blir jag paralyserad i några sekunder - men utan att det för den delen handlar om en sömnparalys). Sen är ju du rätt erfaren av alternativa sinneslägen... det kanske spelar in.

Hänskapt:

asså nej... så var det inte för mig... kunde röra mig osv. men det andra stämmer in [tard]

Sömnparalys är typ att man känner sig klarvaken och (kanske) hallucinerar, rätt långt från drömlikt när man är där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Nja, i "nyktert" tillstånd, men jag kan tänka mig att mediciner som påskyndar sömn underlättar uppkomsten av tillståndet (i och med att hjärnan "förvirras").

aha. visste du att crazy people ser det som "astralresor", dvs att det är på riktigt. man kan även öva upp detta så man själv kan sätta sig i en sån här "astralresa" dvs bara man går igenom vibrationsstadiet osv sen åker kroppen ur sängen o man ser sig själv sova sen kan man åka bort i universum typ runt där man bor osv o se spöken/själar haha.

finns en jättelång tråd om detta och folks erfarenheter på flashback. kul att läsa.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

visste du att crazy people ser det som "astralresor", dvs att det är på riktigt.

Mm, jag har läst en del på

Angelize:

flashback

Men det är nog inget för mig just nu ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha??? [crazy]

Schism:

Men det är nog inget för mig just nu ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spöken finns också gör inte saken bättre [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

aha??? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

[crazy]

den där e superbra kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram©


   
SvaraCitera