Aviseringar
Rensa alla

Paranormal Activity... överhajpad?


Ämnesstartare

Tänkte ta och kolla på ovan nämnda film ikväll... någon som sett den här inne? Är den skrämmande?


   
Citera
Ämnesstartare

Arkiv X [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Arkiv X [blush]

Arkiv X kollar jag på också. Är på säsong två. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Arkiv X kollar jag på också. Är på säsong två. [blush]

Går halv två på nätterna på tv4 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Går halv två på nätterna på tv4 [blush]

Jag vet. Fast jag orkade inte hänga med i deras tider. Nu ska vi snacka om Paranormal Activity! Inte Arkiv X.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill se den men vågar ej. :((


   
SvaraCitera

Verkar rätt bra.


   
SvaraCitera

Hörde om den först igår, så vet inte om den är överhajpad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Tänkte ta och kolla på ovan nämnda film ikväll... någon som sett den här inne? Är den skrämmande?

Om du tror på spöken, ja. Det är en "spökfilm" om bruden som är haunted. Jag såg den, och den är väldigt bra, men jag blev inte rädd eftersom jag inte tror på spöken.

Det är en bra film. Kolla på den. Jag ska se den på bio. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg den nyss, hyfsat bra film. Kan tyvärr inte säga att jag blev rädd, men spännande var den iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, berätta!


   
SvaraCitera

Kolla bara in slutscenen... Varning för spoiler!


   
SvaraCitera

Jag tror på spöken, demoner osv men tyckte filmen var dålig, man får ju knappt se nått och det man ser är i nightvision. Ryckte inte ens till en enda gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt värdelös film! Totalt överhypad. Tog ju ett par år innan den släpptes och fram tills dess talades det om att den skulle vara så skrämmande, vilket förmodligen ökade hypen. Jag fann då inte en enda scen det minsta skrämmande. Detta måste vara en utav de tråkigaste och sämsta skräckfilmer jag sett på riktigt länge. Är så jävla trött på "POV-fenomenet" också. Det finns en bra POV-film/pseudo-dokumentär, och det är Cannibal Holocaust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Det finns en bra POV-film/pseudo-dokumentär, och det är Cannibal Holocaust.

HAHAHAHAHAHAHA

ok, visst, om allt är helt fel så har du rätt.


   
SvaraCitera