Aviseringar
Rensa alla

Parkhäng i Gbg


Ämnesstartare

HEJ PÅ ER!

Jag och Nintendo ska spendera några nätter i Gbg och vill gärna träffa lite fina umare. Kom och häng med oss i en park eller något annat trevligt! [y]

Denna exklusiva möjlighet kommer att äga rum någon gång runt helgen v.29 då vi beslutat göra staden osäker.

Kram och sånt där...!

Image


   
Citera
Ämnesstartare

ÄR jag fin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ÄR jag fin?

Att du måste fråga gör mig lite tveksam...! [surprised] Men jag tror du är fin nog! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såklart, babe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan ni sluta. :(( Häng utanför mitt hus istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Såklart, babe

Härligt att höra! Wouldn't have it any other way!

isola:

Men kan ni sluta. :(( Häng utanför mitt hus istället.

Fixa ett häng där så...! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Härligt att höra! Wouldn't have it any other way!

Jag tror att jag tappat bort ditt nr!


   
SvaraCitera
Paseo

men du och nintendo ska ju komma och hänga i grebbestad på mitt fd café som numera är en uteservering pga sjukt irriterande anledning men iaf [smile][smile][smile][smile]

jag tvingade nintendo men hon sa "om vi har vägarna förbi" och jag tänkte jisses amalia om ni har vägarna förbi grebbestad hamnar ni först hemma hos mig och sedan i havet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Fixa ett häng där så...! [blush]

Har en massa mjuka filtar och är bra på att baka äppelkaka!! [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

in b4 gnällnintendo jag äter inte äppelkaka buhuhuh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag tror att jag tappat bort ditt nr!

Tyckte väl att det varit dåligt med skamliga förslag på sistone... [confused][mad]

Skickar ett PM snart!

Paseo:

men du och nintendo ska ju komma och hänga i grebbestad på mitt fd café som numera är en uteservering pga sjukt irriterande anledning men iaf

Jasså? [surprised] Kanske om jag får en gratis bulle eller något... och hur är LCHF-utbudet? [surprised]

isola:

Har en massa mjuka filtar och är bra på att baka äppelkaka!!

Det låter mycket lovande! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Tyckte väl att det varit dåligt med skamliga förslag på sistone...

Skickar ett PM snart!

[blush][blush]


   
SvaraCitera
Paseo

Tobbish:

Jasså? Kanske om jag får en gratis bulle eller något... och hur är LCHF-utbudet?

Hahaha. LCHF va? Tjaa, du kan få en gratis luftig och lätt kaka med mycket låg GI och en fet jävla garnering? [smile][smile]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[blush][blush]

[y]

Paseo:

Hahaha. LCHF va? Tjaa, du kan få en gratis luftig och lätt kaka med mycket låg GI och en fet jävla garnering?

Haha! Det låter ju som det kan vara något! Vi får se när det närmar sig... jag vet inte hur omständigt det blir... det är inte jag som är från krokarna så! [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

Tobbish:

Haha! Det låter ju som det kan vara något! Vi får se när det närmar sig... jag vet inte hur omständigt det blir... det är inte jag som är från krokarna så!

Hahaha. Nåja, ni är välkomna iaf [crazy]


   
SvaraCitera