Aviseringar
Rensa alla

Partly Cloudy (2009)


Ämnesstartare

Så söt! [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kanske, men det känns så meningslöst att kolla på det [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

kanske, men det känns så meningslöst att kolla på det [shake]

Ge den en chans! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Ge den en chans! [cry]

jag kollade faktsikt (omg) en del på klippet, typ nån fågel mad taggar i sig och whatnot, men jag känner bara inte att sånt är kul.
Typ alla andra sitter och skrattar ihjäl sig när de ser sådana filmer medan jag bara sitter där och tänket "meh".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

jag kollade faktsikt (omg) en del på klippet, typ nån fågel mad taggar i sig och whatnot, men jag känner bara inte att sånt är kul.
Typ alla andra sitter och skrattar ihjäl sig när de ser sådana filmer medan jag bara sitter där och tänket "meh".

Det är mest sött. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Det är mest sött. [sad]

ah jo jag fattar det. Men det känns ändå som att vissa grejer ska vara roliga fastän de inte alls är roliga.

For the Birds

T ex när de visade detta klippet i skolan och verkligen hälften av människorna i salen skrattade ihjäl sig. Själv skrattade jag inte en enda gång [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

ah jo jag fattar det. Men det känns ändå som att vissa grejer ska vara roliga fastän de inte alls är roliga.

Mm, har också sett många komedier som har varit så. :/

SorryBartDude:

For the Birds

T ex när de visade detta klippet i skolan och verkligen hälften av människorna i salen skrattade ihjäl sig. Själv skrattade jag inte en enda gång [shake]

Kan hålla med om att den inte var så rolig. Kanske för barn men annars var det mest gulligt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Mm, har också sett många komedier som har varit så. :/

mm [n]

Zhemchug:

Kan hålla med om att den inte var så rolig. Kanske för barn men annars var det mest gulligt. [blush]

jo gulligt är det ju, små bollar osv men inte kul för vuxna människor...De som skrattade var ju typ 18-19 år liksom[confused]. Fick lust att bara ställa mig upp i salen och skrika "vad fan håller ni på med!", men det hade nog inte varit så lyckat [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

jo gulligt är det ju, små bollar osv men inte kul för vuxna människor...De som skrattade var ju typ 18-19 år liksom[confused]

Wtf. [censur]

SorryBartDude:

Fick lust att bara ställa mig upp i salen och skrika "vad fan håller ni på med!", men det hade nog inte varit så lyckat [crazy]

Lol, det finns värre... [crazy] Var på bio idag och såg Upp. Då skrattade en unge när huvudpersonens fru dog. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Wtf. [censur]

helknepigt [zzz]

Zhemchug:

Lol, det finns värre... [crazy] Var på bio idag och såg Upp. Då skrattade en unge när huvudpersonens fru dog. [crazy]

hahahaha [bigsmile][bigsmile] Hur dog hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

hahahaha [bigsmile][bigsmile] Hur dog hon?

Det var tragiskt och hade nog med åldern att göra. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Det var tragiskt och hade nog med åldern att göra. [censur]

och ungen skrattade heh [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

och ungen skrattade heh [cool]

Alla hörde ungen och jag kunde inte hålla mig från skratt... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Alla hörde ungen och jag kunde inte hålla mig från skratt... [ops]

haha häftig om det skulle ha spridit sig och alla började skratta istället [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

haha häftig om det skulle ha spridit sig och alla började skratta istället [crazy]

Ja men för att vara en barnfilm så var den ganska deprimerande ibland. [shake]


   
SvaraCitera