Aviseringar
Rensa alla

Partner som e tjööökkkk


Ämnesstartare

metafor:

sluta träna och ät kakor då.


   
SvaraCitera

Att folk skriver att han är ytlig är ju bara bs... Självklart ska man tända på personen man är tillsammans med. Men är han kär i tjejen så kommer han automatiskt tända på henne. Men att bli kär i en tjej som man inte tänder på tror jag är lite svårt faktiskt.

Sen självklart är det attraktivt med kvinnor som bryr sig om sitt yttre, (utan att överdriva=motsatt effekt) tränar och har en aktiv sund livs stil.
Sen är ju ingen perfekt överallt, letar man efter total perfektion hos sin partner blir det ju naturligtvis en annan sak.

Antingen så får du henne dit du vill, dvs börja träna o leva sunt. Hon blir säkert självsäkrare då med.
Eller så blir du kompis med henne tills hon tappat vikt eller tills du är kär på riktigt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Men du kanske föredrar trådsmala ÄS-ungar som går sönder bara man petar på dem, vad vet jag?

Om någon är efterbliven är det du som inte ser skillnad mellan äs-ungar och vältränade tjejer. - Det vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, tänder du inte på henne/skäms över hur hon ser ut/inte är nöjd med henne, så borde du nog leta vidare.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur skulle ni göra? Personligheten och kemin finns där, men jag kan inte vara nöjd/tänd med någon vars kropp är så mycket mindre tränad än min egen.

Ta med henne på promenader. Lura henne till att träna[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om någon är efterbliven är det du som inte ser skillnad mellan äs-ungar och vältränade tjejer. - Det vet jag.

Det gör jag, men du var du som hävdade att mullig var detsamma som tjock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Det gör jag, men du var du som hävdade att mullig var detsamma som tjock.

Gjorde jag verkligen det? Kanske dags att gräva fram de stora läsglasögonen, läsa igen och läsa rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät nyttigt och träna tillsammans med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hur skulle ni göra?

Fåhenne att bli intresserad av någon sport, lite diskret. Typ "du skulle se het ut om du spela tennis ;)" lr något.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Samtidigt känns det lite väl grovt o säga, "jag gillar dig, men tappa vikt".

Förstår precis vad du menar.
Har vart i samma sitts själv. Slutade med att jag backade ur. Att ha en så pass nära relation med någon man inte är attraherad av funkade helt enkelt inte för mig.
Lika bra att acceptera det och inte gå och ha dåligt samvete för det.

Chryseus:

Är det kroppen eller människan som du ska trivas med i en relation?

Jag kan inte se hur det ena rimligtvis skulle utesluta det andra...


   
SvaraCitera
smisk

Lol, det är killar som du som får mig att tvivla på mig själv och min kroppsform. Fan vad tur att min pojkvän tycker att jag är det vackraste som finns även fast jag är tjock. 🙁


   
SvaraCitera

smisk:

Lol, det är killar som du som får mig att tvivla på mig själv och min kroppsform.

Don't.

Det är en fråga om smak, inte huruvida du duger som du är eller ej! För det gör du alltid!
Kom ihåg det! [bigcheers]


   
SvaraCitera
smisk

Raptor:

Det är en fråga om smak, inte huruvida du duger som du är eller ej! För det gör du alltid!

Äej jag vet, men man tar ändå åt sig lite, även om det handlar om personliga åsikter. Fast jag är ju så himla snäll och säger verkligen aldrig något ont om någon. Borde sluta med det.


   
SvaraCitera

smisk:

Äej jag vet, men man tar ändå åt sig lite, även om det handlar om personliga åsikter. Fast jag är ju så himla snäll och säger verkligen aldrig något ont om någon. Borde sluta med det.

Så länge ens intentioner i grunden är goda så anser jag att man får säga vad man vill. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

föreslår att du skiter i henne så slipper hon bli mer insyltad med dig


   
SvaraCitera