Aviseringar
Rensa alla

Partnern tycker att andra är snygga osv


Ämnesstartare

Om er tjej eller kille tycker att någon är snygg, söt, rolig eller whatsoever... Blir ni avundsjuk,svartsjuk eller arg?

Hur hanterar ni det?

När hon säger att någon är snygg så bryr jag mig inte alls.. Men borde jag göra det?


   
Citera
Ämnesstartare

Tur att du inte gör det.


   
SvaraCitera

Hon kan tycka andra är snygg.
Men det är dig hon älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

Blir ni avundsjuk,svartsjuk eller arg?

Nej? Herregud, tror du allvarligt att en partner bara skulle tycka att den andre var snygg? Eller ROLIG? Jag menar, allvarligt?

Extern:

När hon säger att någon är snygg så bryr jag mig inte alls.. Men borde jag göra det?

Nej, det borde du inte. Det finns miljarder människor på jorden, klart någon annan än du är snygg.


   
SvaraCitera

Extern:

Blir ni avundsjuk,svartsjuk eller arg?

Verkligen inte. Att man är tillsammans med någon innebär inte att man automatiskt finner alla andra motbjudande.


   
SvaraCitera

Bry dig inte ett skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Hon kan tycka andra är snygg.
Men det är dig hon älskar.

Tackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är klart att din partner inte får tycka någon annan är snygg [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

Om er tjej eller kille tycker att någon är snygg, söt, rolig eller whatsoever... Blir ni avundsjuk,svartsjuk eller arg?

Jag personligen tar inte illa upp alls. för innan var jag alltid avundsjuk tills jag fick mig själv att förstå att om man är avundsjuk hela tiden så kommer man tillslut förlora den man älskar...


   
SvaraCitera
Åtta

Bryr mig ej. Möjligen om hon tjatade och tjatade och tjatade om hur snygg hon tyckte att någon viss person var. Men annars inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara för att man blir tsm med någon slutar man ju inte tycka att andra är snygga [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Tur att du inte gör det.

bmonroe:

om man är avundsjuk hela tiden så kommer man tillslut förlora den man älskar...

man kan ju inte bestämma om man vill va avundsjuk eller ej.. Det är en känsla (som ja tror att egoister känner av oftare[rolleyes])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

man kan ju inte bestämma om man vill va avundsjuk eller ej.. Det är en känsla

Där har du fel enligt mig.. jag har faktiskt tagit bort den känslan helt och hållet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bmonroe:

jag har faktiskt tagit bort den känslan helt och hållet

😮 hur? jag har blviit riktigt avis förut.. det kändes i hela kroppen.. Avundsjuka är liksom mycket mer än bara en tanke.. Det är en obehaglig ångest känsla i hela kroppen


   
SvaraCitera