Aviseringar
Rensa alla

Partnerns andedräkt ändras när h*n blir kåt


Ämnesstartare

kebu12:

Nä, inte ens henne

Tsk tsk tsk [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, hur fan kan man lukta kåt ? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peaceandcookies:

haha, hur fan kan man lukta kåt ?

Tja, jag antar att upphetsningen utlöste något kemiskt/hormonellt som gjorde något avtryck/restavfall/whatever i andedräkten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner verkligen igen det. tycker att det finns någonting i andedräkten och fittan som luktar lika dant när de är kåta. måste va alla hormoner. sjukt bra skill att ha dock:D så man vet om det är lust eller sympati-knull, för mig är det mest sympati-knull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

sjukt bra skill att ha dock:D

Som stringburka skrev, han märkte av det på sin förrförra min inte sin förra. Jag själv märkte bara av det på mitt förra så det är nog inte alla tjejer det gäller, kanske. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget jag har lagt märke till iaf..[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

nog inte alla tjejer det gäller,

vi får verkligen hoppas det:D

Miuuw:

inget jag har lagt märke till iaf..

inte så kontigt, du lär ju inte kunna känna det själv pga vana.

förutsatt att du inte menade, när du har sex med tjejer, för i så fall ber jag om ursäkt för min fördomsfullhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Verkligen inte. Det hände varje gång jag gjorde henne upphetsad.

Kan det vara så att du blir mer intim med henne och därför känner lukten på ett annat sätt bara?


   
SvaraCitera

Hur luktar andedräkten när den är kåt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Kan det vara så att du blir mer intim med henne och därför känner lukten på ett annat sätt bara?

Jag vet inte hur mer intim man kan bli med en flickvän än när man har sex med henne (eller ok, känslor och sånt dära xP), vilket jag har haft med ett par stycken. Bara senaste tjejen som jag märkt det på.

diamond_:

Hur luktar andedräkten när den är kåt?

Speciellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Jag vet inte hur mer intim man kan bli med en flickvän än när man har sex med henne (eller ok, känslor och sånt dära xP), vilket jag har haft med ett par stycken. Bara senaste tjejen som jag märkt det på.

Ja men när du har sex är du ju så nära du kan bli. Kan det inte bara vara så att när du har sex så är nu närmre henne mun [confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Kan det inte bara vara så att när du har sex så är nu närmre henne mun ?

Man är ju gaaanska nära munnen på en tjej när man kysser henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Tja, jag antar att upphetsningen utlöste något kemiskt/hormonellt som gjorde något avtryck/restavfall/whatever i andedräkten

hm.. okej...[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så var det med Saturn också hmmz


   
SvaraCitera