Aviseringar
Rensa alla

[party]


Ämnesstartare

Nintendo:

:c Hur gör man för att göra sig själv glad då?

tänk på hur bra det gick på tentan och hur duktig du är? = )

Nintendo:

Ps. vad knarkar du och vill du dela med dig? ds.

knarkar bara nykterhet och livsglädje, delar gärna med mig = ')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryck i dig lite goda onyttigheter! Fast å andra sidan är mer eller mindre allt gott onyttigt. Eller ja, i alla fall allt jag tycker är gott[cute]Men nu tänker jag faktiskt på saker som chips, godis, hamburgare, pizza eller liknande. Kanske fira med en cola på glasflaska om det går att hitta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tänk på hur bra det gick på tentan och hur duktig du är? = )

Nä, åfår bara prestationsångest nu och känner press på att göra bra i från mig på nästa grej så att jag får bra betyg på hela krusen DET ÄR HÅRT ATT LIGGA PÅ TOPP JAG VILL GÅ NER OCH BLI EN MEDELMÅTTA IGEN [cry][cry][cry][cry]

farbror gugge:

knarkar bara nykterhet och livsglädje, delar gärna med mig = ')

Vill ej prata med dig förrän du blir normal och Gugge igen, jag är din BFF sluta såra mig så [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tryck i dig lite goda onyttigheter!

Vi har typ massa godis hemma och har haft i flera dagar för Tobias har fyllt år och alla öser på oss choklad. Tror han har fått 11 st 200 g marabou chokladkakor. Vill aldrig se godis igen osv. Idag fick han en gigantisk skål med olika godisar [cry][cry][cry][cry][cry]

Storchen84:

Kanske fira med en cola på glasflaska om det går att hitta?

Vill ha citronläsk, har hemma, vågar ej dricka, är lite allergisk mot den och har redan massa allergigrejs för jag umgicks med hundar i flera timmar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att jag är trött och gnällig nu, eheheh. Ska skölja min näsa med en nässkölj, trycka i mig allergimediciner och sen sova [blush] Och lyssna på dirty kapitel ur Sookie Stackhouse-bok [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vi har typ massa godis hemma

Hmm... Streaka? ;D Fast då har vi det problemet att det skulle göra andra lyckliga, samt att det kanske skulle kunna gå såhär:

Men om jag säger såhär istället då: Tänk efter. Vad gör dig och bara dig glad? Något som du sällan gör. Något som kanske kostar att göra ofta, men som ändå inte är omöjligt att göra i firar-syfte. Tänk efter. Något måste det finnas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vad gör dig och bara dig glad?

Katter och citronläsk! Tål inte katter och citornläsk så bra [blush]

Storchen84:

Något som du sällan gör. Något som kanske kostar att göra ofta, men som ändå inte är omöjligt att göra i firar-syfte. Tänk efter. Något måste det finnas?

Öh öh öh. Vet ej. Ska tänka på det tills imorgon osv, kommer ej på något [blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer fortfarande inte på något. Hade dock sex. Känner mig smutsig och skamsen [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumma Angeleyes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rolf. Men vad sägs om detta då. Drick citronläsk o borra ner ditt ansikte i en puttenuttegullig katt o sen må dåligt för att bli omhändertagen. Det är ju trippel tillfredsställelse. Citronläsk, katt och bli omhändertagen[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

knarkar bara nykterhet och livsglädje, delar gärna med mig = ')

[shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahah


   
SvaraCitera