Aviseringar
Rensa alla

Party people in the place to be...


Ämnesstartare

Ni som brukar dra på krogen, hur "gör" ni? Typ när man ska ragga ihop polare och så? [shake] Varje gång jag varit ute har någon annan tagit initiativet, känner mig sugen på att dra ut ikväll men kom på att jag inte vet hur man typ, eh, frågar folk?

(Jättekonstig tråd, vet)


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, du frågar folk. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man typ "tja mann skaru med ut ikväll??!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan du borde vara i sthlm ikväll


   
SvaraCitera

Jag smsar mina kompisar och frågar. Men då är det typ ingen som vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag smsar mina kompisar och frågar. Men då är det typ ingen som vill.

[badgrin]


   
SvaraCitera

Dekadent:

[badgrin]

Alltså, då jobbar de dagen efter. Dumma dig inte. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukelikakan:

Man typ "tja mann skaru med ut ikväll??!"

Är kass på sånt. Har några jag vill ut med, men vill bara ut med dem ifall alla dem säger ja. Vill träffa alla samtidigt och inte bara nån enstaka liksom. Hur gör man då? :S

Kukelikakan:

fan du borde vara i sthlm ikväll

Tycker jag med, borde bo där. But I don't sadly för det är en så jävla kukdyr stad. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag smsar mina kompisar och frågar. Men då är det typ ingen som vill.

Ett tips är att ringa och säga "men joo kom igen har fett tråkigt alltså är så jävla rastlös" då kommer de hänga med..


   
SvaraCitera

Vaddå, vågar du inte fråga rakt ut eller vad menar du? Bara föreslå att dra ut till den du känner dig mest bekväm med och släng till ett "kolla om någon av de andra vill hänga på" om ni är ett gäng som brukar umgås? Kan ju inte hända så mycket mer än att de säger nej liksom? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Tycker jag med, borde bo där. But I don't sadly för det är en så jävla kukdyr stad. 🙁

I skåne är det billigt med kuk. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Är kass på sånt. Har några jag vill ut med, men vill bara ut med dem ifall alla dem säger ja. Vill träffa alla samtidigt och inte bara nån enstaka liksom. Hur gör man då? :S

Kan du inte messa/ringa alla och höra då? Säkert någon av de som vill ut!

Bara Ta Allt:

Tycker jag med, borde bo där. But I don't sadly för det är en så jävla kukdyr stad. 🙁

Du kan ju bo lite utanför men ändå ha tillgång till den kommunala trafiken så du lätt kommer in till stan, du behöver inte bo i city liksom.


   
SvaraCitera

SKICKA SMS TIL DOM.


   
SvaraCitera

Kukelikakan:

Ett tips är att ringa och säga "men joo kom igen har fett tråkigt alltså är så jävla rastlös" då kommer de hänga med..

Eller så smsar man alla man vill träffa och frågar samma sak ''vi kan träffas hos mig''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Eller så smsar man alla man vill träffa och frågar samma sak ''vi kan träffas hos mig''

Aa men om man inte kan träffas hos sig så är mitt tips 1 bra tips.


   
SvaraCitera