Aviseringar
Rensa alla

Party people in the place to be...


Ämnesstartare

Fluorette:

Vaddå, vågar du inte fråga rakt ut eller vad menar du? Bara föreslå att dra ut till den du känner dig mest bekväm med och släng till ett "kolla om någon av de andra vill hänga på" om ni är ett gäng som brukar umgås? Kan ju inte hända så mycket mer än att de säger nej liksom? [smile]

Jajo, sant. Men fan klyddigt. :/

Vet inte riktigt vad jag menar, öh.


   
SvaraCitera

släng iväg ett par sms med "UTGÅNG? PEPP?" bara så brukar det vara löst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

I skåne är det billigt med kuk. [wink]

Ja, fan det bästa med Skåne är den billiga kuken. Du får fan tre 15cm kukar här för samma pris som en fjuttig 12a i Fjollholm.

Kukelikakan:

Kan du inte messa/ringa alla och höra då? Säkert någon av de som vill ut!

Trying!

Kukelikakan:

Du kan ju bo lite utanför men ändå ha tillgång till den kommunala trafiken så du lätt kommer in till stan, du behöver inte bo i city liksom.

Jo klart. Men hittade ingen bostad någonstans i närheten när jag letade, och inget jobb heller. Och de sparade pengarna jag tänkt leva på tills jag hittat ett är snart sluuut. ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Trying!

[y]

Bara Ta Allt:

Jo klart. Men hittade ingen bostad någonstans i närheten när jag letade, och inget jobb heller. Och de sparade pengarna jag tänkt leva på tills jag hittat ett är snart sluuut. ;S

Aa surt, borde ju finnas i någon förort och jobb på något donken brukar ju alltid vara lätt att få, inte roligaste jobbet men går att överleva på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Ja, fan det bästa med Skåne är den billiga kuken. Du får fan tre 15cm kukar här för samma pris som en fjuttig 12a i Fjollholm.

Jaha, du är en köpare alltså? [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukelikakan:

Aa surt, borde ju finnas i någon förort och jobb på något donken brukar ju alltid vara lätt att få, inte roligaste jobbet men går att överleva på.

Maybe, är för stressed out just nu för att palla hålla på och leta. ;/

Dekadent:

Jaha, du är en köpare alltså? [badgrin]

I don't pay mah hoez, mah hoez pay me nigguh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Maybe, är för stressed out just nu för att palla hålla på och leta. ;/

Ta det lugnt ett tag och flytta sen då! [wink]


   
SvaraCitera

varför göra något så enkelt så svårt?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

I don't pay mah hoez, mah hoez pay me nigguh!

[blush]

Bara Ta Allt:

Ska också flytta till sthlm snart. [wink][wink] Dela en etta eller, vi klickar ju fett bra. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukelikakan:

Ta det lugnt ett tag och flytta sen då! [wink]

Mjo, kanske. Börjar bli för gammal och gaggig så kommer dock säkert vara så bekväm här att jag inte vill när jag väl börjar få lite stabilitet på livet igen. :/

Blivande_japan:

varför göra något så enkelt så svårt?[shake]

För det gick dåligt. En av de jag ville hänga med var upptagen! The night's ruined! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Ska också flytta till sthlm snart. [wink][wink] Dela en etta eller, vi klickar ju fett bra. 😉

Alltså, du vet att jag är typ Stalin med hur rent och fint det ska vara? Skulle typ kasta ut dig genom fönstret ifall du lämnade disk dude. :S


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

För det gick dåligt. En av de jag ville hänga med var upptagen! The night's ruined! [crazy]

aha jobbigt[crazy]
bättre att vara som mig, slö, å sen när någon frågar så bara "ööhm, jo kan väl följa med" minst arbete så![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Alltså, du vet att jag är typ Stalin med hur rent och fint det ska vara? Skulle typ kasta ut dig genom fönstret ifall du lämnade disk dude. :S

Skriver ned av det i så fall ska vara på nedersta våningen då.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antingen så ringer man och säger "är du sugen?" eller så smsar man "sugen?"

Det roliga är att det kan uppfattas fel men det är bara roligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

aha jobbigt[crazy]
bättre att vara som mig, slö, å sen när någon frågar så bara "ööhm, jo kan väl följa med" minst arbete så![wink]

Brukar vara sån, men ingen frågade mig ikväll och vill ikväll! :@

Bara en fest men jag får damp av fester. Vill bara sitta ner, ta det lugnt med öl och snacka med polare. Är lite gubbig av mig. :$


   
SvaraCitera