Aviseringar
Rensa alla

PARTYRESA, tips!!


Ämnesstartare

Hej! I sommar ska jag och en tjejkompis dra utomlands. Våra förväntningar på resmålet är sol, bad och sjukt bra nattliv. Har kollat runt lite och fått fram fem möjliga kandidater:
Sunny Beach, Alanya, Kos, Magaluf och Laganas.

Någon som varit på något av ställena och kan rekommendera eller varna eller har tips på ett annat resmål som uppfyller våra krav? [smile]

Väldigt tacksam för svar!


   
Citera

Same shit different name...
Ska man supa, knulla och sola så är det inte så noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det är noga! [bigsmile]


   
SvaraCitera

irrelevant:

Sunny Beach

media har fått mig att tro att det är väldigt dåligt... om man inte som kvinna vill bli nersupen och tafsad på osv


   
SvaraCitera

irrelevant:

Klart det är noga!

ett gäng svenska småtjejer på sådana ställen blir bara våldtagna och rånade, totalt onödigt att åka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bara våldtagna och rånade, totalt onödigt att åka.

jag har läst en del om sunny beach i andra forum och visst, det är bland annat sånt man får höra.
men allt har ju både fram och baksidor.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

är det någon som varit på något av ställena? [smile]


   
SvaraCitera

irrelevant:

men allt har ju både fram och baksidor.

vad finns det för framsida övht?[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

övht

isola:

våldtagna

=sex

isola:

rånade

Dyrt blir det i vilket fall som helst.

Glöm inte att de blir drogade också. Knark = kul.


   
SvaraCitera

Myksa:

=sex

sorgligt om det skulle vara deras enda möjlighet till sex..


   
SvaraCitera

Ibiza.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ibiza.

Och Ibiza är ju verkligen SÅ mycket bättre. Nej, nej.

Om ni inte vill bli våldtagna, rånade och lurade i övrigt så åk istället till de fräscha ställena. Zakynthos och Malta är gött till exempel. Och nattlivet blir ingen besvikelse.


   
SvaraCitera

var på cypern, ayia napa i somras. i liked it.
lite dyrare än t.ex. sunny beach, men där var fett naiz.

mycket händelser nere på stranden (banan-båtar, utflykter, dykning, volleyboll-turneringar osv), och party-båtar på kvällarna. åkte aldrig med på nån sån iofs, för tyckte det var lite too risky. fulla människor som trillar ombord vill jag inte vara med om.
men som sagt, där är galet fint!

hösäsongen är juni-aug. åk hellre lite senare, då äre inte så abnormt varmt heller. enda misstaget vi gjorde.


   
SvaraCitera

Hvar i Kroatien. Dit åker alla rika filurer. Mycket party, alkohol, ytliga människor, lyxbåtar, vatten - det finns allt [wink] Jävligt dyrt är det också.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

irrelevant:

Våra förväntningar på resmålet är sol, bad och sjukt bra nattliv

ni kan vänta er mycket våldtäkter och möten med mysiga sluskar också...så unga.....


   
SvaraCitera