Aviseringar
Rensa alla

PARTYRESA, tips!!


Ämnesstartare

Alla som har varit på Ios i Grekland säger att det toppar allt annat, känns som det kan bli en het destination kommande sommar. Apollo säljer resor dit.


   
SvaraCitera

enligt säkra källor har Sunny Beach gått ner sig rejält och ska avrekommenderas starkt.


   
SvaraCitera

Jag och mina tjejkompisar ska också åka i sommar. Magaluf, Ios, Laganas, Platanias eller kos blir det;) När åker ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle åka till Hersonissos på kreta om jag var ni! Var där i somras och ska tillbaka i augusti igen! Sjukt bra nattliv, kanske inte världens bästa stränder men det funkar sen finns även starbeach där man festar under dagarna på stranden

Men som sagt anledningen att jag gillade det så mycket var dock NATTLIVET sjukt bra massor av klubbar och barer osv. Inte så mkt svenskar vilket jag iof tycker är ett pluss men vet ju inte vad andra tycker haha, jätte mkt holländare, norrmän och italienare. Är man tjej har man dessutom alla förutsättningar för att gå ut sjukt billigt. Gjorde av med typ 100 - 200 kr per kväll på drinkar osv och då drack jag säkert runt 20 shots / drinkar per kväll utan att överdriva. Men dom lockar in kunder genom fria shots, bartenderna bjuder hela tiden om du är snygg, det är köp 2 betala för 1 överallt, fanns bland annat ett ställe där man fick 6 tequila för 6 euro!

Jag skulle åka dit om jag var ni iaf![bigsmile]


   
SvaraCitera

Marmaris ska vara mycket fest fast på rimligare nivå . Ska troligen åka till marmaris i sommar.

Men jag och fyra tjejer har även bokat en resa till kos i slutet juli ! 🙂

Tror att bara man har koll på sig själv och vännerna så går det nog bra[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhodos utan tvekan!


   
SvaraCitera

Alanya!


   
SvaraCitera

Vi är fyra tjejer som ska åka till laganas i slutet av juni! har hört att det ska vara riktigt bra nattliv där iallafall! 😀


   
SvaraCitera

Det absolut bästa resemålet om man vill ha en kombination utav shopping, sol, bad och uteliv är Sunny Beach. Det är också mer än dubbelt så billigt där som i ex Aia napa, eller Rhodos... Visst att det har stått mkt skit i media, men sunny Beach är inte farligare än någon annan charterort... Jag har varit där 4 år i rad och så länge man beter sig som folk och respekterar andra människor så kan man vara hur lugn som helst.


   
SvaraCitera

Barcelona är rätt soft annars, om man bor vettigt.


   
SvaraCitera

partyscene:

Det absolut bästa resemålet om man vill ha en kombination utav shopping, sol, bad och uteliv är Sunny Beach

Ja, eller en vecka på gamleport


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sunny beach är det bästa tänkbara alternativet i mina ögon =) Var där med min familj för några år sedan. Somnade till Boten Anna varje kväll xD Desutom har affärerna öppet grymt sent så du kan shoppa på natten =D


   
SvaraCitera