Aviseringar
Rensa alla

Påsklov


Ämnesstartare

Hej alla goa UM:are där ute!

Jag funderade på påsklovet, vad man ska göra, vad man vill göra eller kan tänka sig att göra! Så, vad händer under eran påsk, eller vad vill ni göra under eran påsk? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Jag får se vad det blir, jag kanske träffar någon kompis, elelr träffar en ny människa kanske eller så åker jag till landet. Det är lite oklart för min del.


   
SvaraCitera

Det finns redan en tråd för det här.

Från torsdag kväll till söndag kommer jag att vara på farmor och farfars landställe. Det har ju varit så kul de förra åren.
gabriel%20p%C3%A5skj.png

Jag har tänkt läsa ut en bok jag läser, men att läsa är extremt tråkigt. Jag hatar att läsa.

Dessutom köpte mina farföräldrar 600 ägg. Äggen skulle utdelas som pris i en av deras bridgetävlingar. Mina farföräldrar vann tydligen, så de fick en stor andel av äggen. 


   
SvaraCitera
Kdthb

Ska fara till stugan och njuta av sista snön. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Det finns redan en tråd för det här.

Från torsdag kväll till söndag kommer jag att vara på farmor och farfars landställe. Det har ju varit så kul de förra åren.
gabriel%20p%C3%A5skj.png

Jag har tänkt läsa ut en bok jag läser, men att läsa är extremt tråkigt. Jag hatar att läsa.

Dessutom köpte mina farföräldrar 600 ägg. Äggen skulle utdelas som pris i en av deras bridgetävlingar. Mina farföräldrar vann tydligen, så de fick en stor andel av äggen. 

Ojdå, missade visst det.

Låter som att du får lite att göra, det år kul! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Det finns redan en tråd för det här.

Från torsdag kväll till söndag kommer jag att vara på farmor och farfars landställe. Det har ju varit så kul de förra åren.
gabriel%20p%C3%A5skj.png

Jag har tänkt läsa ut en bok jag läser, men att läsa är extremt tråkigt. Jag hatar att läsa.

Dessutom köpte mina farföräldrar 600 ägg. Äggen skulle utdelas som pris i en av deras bridgetävlingar. Mina farföräldrar vann tydligen, så de fick en stor andel av äggen. 

Alltså jag är fett bränd alltså, jag har ju skrivit i den tråden. 😛 JAg ville väl försöka vara aktiv och starta någon tråd! 😛


   
SvaraCitera

Jobba


   
SvaraCitera

Spenderar min tid ute i ett hu på rehab, blir några månader till. hoppasatt man får påsk mat "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Spenderar min tid ute i ett hu på rehab, blir några månader till. hoppasatt man får påsk mat "

Oj, vad behöver du rehab för? :S Bra att du får hjälp. Ja, jag hoppas att du får påskmat också!


   
SvaraCitera

Jobb + utgång


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Oj, vad behöver du rehab för? :S Bra att du får hjälp. Ja, jag hoppas att du får påskmat också!

För mycket av det roliga, om man vill ligga på topp får man lida. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

För mycket av det roliga, om man vill ligga på topp får man lida. 

Ojdå, ta det lugnt bara! Det blir som sagt inte så roligt sen.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Ojdå, ta det lugnt bara! Det blir som sagt inte så roligt sen.

Förstår inte det sista 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Förstår inte det sista 

Om du menade att dels för att ha roligt och sedan få ''för mycket av det roliga'' och att konsekvensen blir att man hamnar på rehab menar jag att då jag tror att det handlar om droger är att man fastnar i ett drogberoende och när man väl är där blir det inte alls så roligt. Därav ska man ha väldigt sällan skoj med droger (av något slag, blandannat alkohol) och se till att ha skoj med så få tillbehör som möjligt. Inget illa mot dig eller så men som sagt, vissa saker ska man vara försiktig med som alkohol t.ex. det kan man dö av om man dricker för mycket av, när man druckigt enorma doser av alkohol då måste man magpumpas, det är inte kul.


   
SvaraCitera