Aviseringar
Rensa alla

Passar detta


loita
Ämnesstartare

Jag ska laga entrecote medcafe de paris smör och å nån form av potatis kan inte bestämma mig, men tänkte, att ta en ungstorkadtomat med örtströbröd till vid sidan om, är de gott tro? eller passar de ihop med de andra rättare sagt


   
Citera

entrecote med cafe de paris smör är en bra det[y]

jag skulle valt att ha typ ungnsgrillade grönsaker typ palsternackor, morötter o sånt till det är lite roligare än potatis.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

OF 5:

jag skulle valt att ha typ ungnsgrillade grönsaker typ palsternackor, morötter o sånt till det är lite roligare än potatis.

så sant men de är en trerätters jag ska laga på slutprovet å lärarna tyckte jag skulle ta potatis av något slag, typ hassebackspotatis eller något inte allt för klurigt med tanke på att för å efterätten tar långtid att göra


   
SvaraCitera

loita:

hassebackspotatis eller något inte allt för klurigt med tanke på att för å efterätten tar långtid att göra

aha ja då så skulle nog hasselbackspotatis eller liknande vara bäst


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

OF 5:

aha ja då så skulle nog hasselbackspotatis eller liknande vara bäst

joo men tomaten till de blir de bra tro? [cute]


   
SvaraCitera

loita:

joo men tomaten till de blir de bra tro? [cute]

jo det blir nog bra med tomaten[smile]


   
SvaraCitera

Jag kan testäta.[party]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

OF 5:

jo det blir nog bra med tomaten

då kör jag på de 🙂

davvelito:

Jag kan testäta.

haha aa vågar du verkligen de? 😉

har ni tänkt på om man markerar [smile] ser smileyn ledsen ut xD märkte de nu....


   
SvaraCitera

loita:

haha aa vågar du verkligen de? 😉

Klart jag vågar:D:D


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

davvelito:

Klart jag vågar:D:D

då får jag väll komma å laga trerätters åt dig då [wink]


   
SvaraCitera

loita:

då får jag väll komma å laga trerätters åt dig då [wink]

Det är ju givet.[party]


   
SvaraCitera

ett tips: gör som man brukar med hasselbackspotatisen pensla sedan på smör på potatisarna och strö på lite örtströbröd! vad ska du göra för efterrätt?

loita:

Jag ska laga entrecote medcafe de paris smör och å nån form av potatis kan inte bestämma mig, men tänkte, att ta en ungstorkadtomat med örtströbröd till vid sidan om, är de gott tro? eller passar de ihop med de andra rättare sagt


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

helt onödig information, de blev hel friterad potatis och jag fick VG+ på alla rätterna ^-^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera