Aviseringar
Rensa alla

passar du som retstickans BFF? [detta är ett test av några frågor, så ej slutgiltiga testet]


Ämnesstartare

Knarko:

blir typ bara arg på mina bröder/mamma och på fifa när jag spelar det. annars nästan aldrig.krävs mkt för att jag ska gå bärsärk 😉

El Guaje:

Vi har alla våra skäl till varför vi hamnat här.

haha jag mena ändå mest till vardags ;>. om man aldrig vet när närmaste utskällning kommer för något banalt osv hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

ok jag tar tillbaks det där med aggressiv

haha vill minnas en incident för länge sedan då du slog till någon 😛[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

haha jag mena ändå mest till vardags ;>. om man aldrig vet när närmaste utskällning kommer för något banalt osv hehehe

Då behöver du inte oroa dig [cool]
då kanske jag bjuder dig på coca-cola eller liknande om du är snäll!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kan ej föreställa mig dig som aggressiv

Såg du inte hur jag kokade när jag blev förnedrad utav er i Monkey target? [blush] Vill ju springa ut och slå sönder nåt!

Nej jag har väl mjuknat och samtidigt lärt mig att kontrollera det allt bättre. Men tyckte ändå inte riktigt att jag kunde kryssa i ett helt kryss ännu!


   
SvaraCitera

retstickan:

haha vill minnas en incident för länge sedan då du slog till någon 😛[love]

HAHAHAHAHAH ogu va har jag glömt nu? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

HAHAHAHAHAH ogu va har jag glömt nu?

ja, du slog till en person o tyckte iof sedan synd om henne. men ah du va irriterad på något haha


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

[x]har inte problem med att vi bor i olika städer (vi kan åka till varandra liksom)

[x]har inget emot långa telefonsamtal eller spontana sms

[x]tycker om att gå i mataffär och planera middag o kvällen tillsammans

[x]tycker om att mysa framför tv:n framför dokumentär eller något annat.

[x]är inte öerdrivet självgod

[x]försöker inte vara väldigt vuxen alltid, utan kör ditt eget race.

[x]vara förstående och tycka om att lyssna

[x]är du intresserad av människor rent generellt?

[x]är inte aggressiv av dig

[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

x]är inte öerdrivet självgod

[no-no][no-no][no-no][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

men alltså, aggressiv. kan bli så arg att jag måste kasta något i väggen, men då är det ju knappast provocerat. bara två personer som fått mig så arg dessutom. och älskar dem båda egentligen.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

retstickan:

[no-no][no-no][no-no]

inte överdrivet!!! bara precis lagom självgod 😀


   
SvaraCitera

retstickan:

haha jag mena ändå mest till vardags ;>. om man aldrig vet när närmaste utskällning kommer för något banalt osv hehehe

Aha ja då behöver du inte oroa dig. Jag har aldrig skällt ut någon. Brukar acceptera skiten, ta det inom mig och sen gå iväg och avreagera mig på en container eller liknande!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Såg du inte hur jag kokade när jag blev förnedrad utav er i Monkey target?

nej det måste jag missat helt! var nog lika arg själv alternativt en dålig vinnare![wink]

El Guaje:

Nej jag har väl mjuknat och samtidigt lärt mig att kontrollera det allt bättre. Men tyckte ändå inte riktigt att jag kunde kryssa i ett helt kryss ännu!

ah nice, var själv galen som liten, slog 1 bricka i huvudet på min bror 1 gng[blush]


   
SvaraCitera

[/]har inte problem med att vi bor i olika städer (vi kan åka till varandra liksom) (vi bor faktiskt i samma stad, eller iofs, inte längre snart pga flyttar)

[x]har inget emot långa telefonsamtal eller spontana sms

[x]tycker om att gå i mataffär och planera middag o kvällen tillsammans

[x]tycker om att mysa framför tv:n framför dokumentär eller något annat.

[x]är inte öerdrivet självgod

[/]försöker inte vara väldigt vuxen alltid, utan kör ditt eget race. (vet inte riktigt vad du menar där så kör en /)

[x]vara förstående och tycka om att lyssna

[xxx]är du intresserad av människor rent generellt? (psykologi<3)

[/]är inte aggressiv av dig (kan vara väldigt lättirriterad ifall jag umgås med fel personer, men kommer vi bra överens är det inga probz [cool])


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nej det måste jag missat helt! var nog lika arg själv alternativt en dålig vinnare!

ja en riktig mästare kan konsten att stänga av sina konkurrenter och inte lägga energi på vad de gör! [wink]

Blivande_japan:

ah nice, var själv galen som liten, slog 1 bricka i huvudet på min bror 1 gng

Hahaha har även svårt att se dig göra såna där hemska våldshandlingar!


   
SvaraCitera

retstickan:

ja, du slog till en person o tyckte iof sedan synd om henne. men ah du va irriterad på något haha

hahahahaah herregud det minns jag inte ens [love]
kan itne ha slagit hårt??
borde ha kommit ihåg dennes reaktion isåfall.. heheh


   
SvaraCitera