Aviseringar
Rensa alla

passar inte in


Ämnesstartare

jag känner mig ensam. att jag inte passar in. vill bara känna att jag har plats någonstans. är en helt vanlig tjej, ganska omtyckt och så men ändå, känner mig bara felplacerad överallt. känner någon igen sig?


   
Citera

när jag känner mig rätt placerad känner sig de i mitt sällskap felplacerade. 

=)


   
SvaraCitera

du har plats här btw 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
när jag känner mig rätt placerad känner sig de i mitt sällskap felplacerade. 

=)

vad gör man då? om man bara är fel? hela jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
du har plats här btw 

jo det har jag säkert men ska inte spendera mitt liv på en hemsida 😉


   
SvaraCitera

För att känna sig bekväm överallt så måste man vara bekväm hos sig själv. Klart att du passar in Hjärta Hoppas att  du trivs på forumet Glad

Fel hela du? Hur menar du då? Du är dig själv? Och det bör du trivas med och inte känna att du inte passar in.


   
SvaraCitera

annasvensson:

jo det har jag säkert men ska inte spendera mitt liv på en hemsida 😉

Bra! Ge dig iväg inom sin tid dårå för snart sitter du fast i skiten! 

annasvensson: vad gör man då? om man bara är fel? hela jag?

Du är inte fel! Jag vet inte, studerar dem fortfarande. 


   
SvaraCitera

Alla passar inte in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
För att känna sig bekväm överallt så måste man vara bekväm hos sig själv. Klart att du passar in Hjärta Hoppas att  du trivs på forumet Glad

naw <3  och oavsett var jag är och vilken ålder så känner jag mig felplacerad. jag känner mig ensam när jag är med massor av vänner..


   
SvaraCitera

Macktorsken:
Alla passar inte in

om jag säger att det är tur att du finns, tolkar du mig seriöst eller sarkastiskt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
För att känna sig bekväm överallt så måste man vara bekväm hos sig själv. Klart att du passar in Hjärta Hoppas att  du trivs på forumet Glad

Fel hela du? Hur menar du då? Du är dig själv ?

ja jag vet inte hurjag ska beskriva det bättre- ja jag är mig själv. men jag passar liksom inte in, känner mig så annorlunda mot alla andra. menar inte att jag vill smälta in i mängden (det gör jag inte heller) men asså åh så svårt att beskriva hur jag menar! jag känner mig fel och annorlunda mot alla andra i min omgivning och andra i min ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

om jag säger att det är tur att du finns, tolkar du mig seriöst eller sarkastiskt då?

något mellanting? du har säkert rätt i det och folk tycker säkert det men jag tror inte dig när du säger det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bra! Ge dig iväg inom sin tid dårå för snart sitter du fast i skiten! 

Du är inte fel! Jag vet inte, studerar dem fortfarande. 

måste kunna prata med någon så då får jag göra det här 🙂


   
SvaraCitera

annasvensson:

ja jag vet inte hurjag ska beskriva det bättre- ja jag är mig själv. men jag passar liksom inte in, känner mig så annorlunda mot alla andra. menar inte att jag vill smälta in i mängden (det gör jag inte heller) men asså åh så svårt att beskriva hur jag menar! jag känner mig fel och annorlunda mot alla andra i min omgivning och andra i min ålder

det finns i princip inga enkla lösningar på någonting sånthär tror jag, tyvärr. man kan bara spela de kort man har fått här i livet.. men kan försöka hjälpa dig att isolera problemet..

är det något med hur själva umgänget känns? eller hur och vad andra pratar om och tänker? har du andra värderingar?


   
SvaraCitera

annasvensson: något mellanting? du har säkert rätt i det och folk tycker säkert det men jag tror inte dig när du säger det

eftersom att jag citerade någon som inte är du så var inte det där riktat till dig, mitt andra inlägg är dock riktat till dig.


   
SvaraCitera