Aviseringar
Rensa alla

passar invandrare i tighta chinos?


Ämnesstartare

Tolka fritt Skeptisk


   
Citera
Ämnesstartare

Bööööörg: ja

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

Mycket glad

Har de en skyldighet att bära dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Har de en skyldighet att bära dem?

jag är ju liberal och vill egentligen inte att staten ska komma in med sin pekpinne... men någonstans kan jag ändå känna att ja, de har en skyldighet att bära dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det en plikt för dem att bära dem då? Ass socialt inget lagstiftande osv

eller vem ska bestämma om det är en skyldighet eller inte? Arbetarna eller individerna

onödigt elak:

jag är ju liberal och vill egentligen inte att staten ska komma in med sin pekpinne... men någonstans kan jag ändå känna att ja, de har en skyldighet att bära dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Är det en plikt för dem att bära dem då? Ass socialt inget lagstiftande osv

eller vem ska bestämma om det är en skyldighet eller inte? Arbetarna eller individerna

ja det tycker jag

eftersom att samhället fungerar så att inget som någon individ gör påverkar någon annan individ så spelar det ingen roll vem som bestämmer det, det blir automatiskt rätt ändå sålänge folk vill att det ska bli rätt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

ja det tycker jag

eftersom att samhället fungerar så att inget som någon individ gör påverkar någon annan individ så spelar det ingen roll vem som bestämmer det, det blir automatiskt rätt ändå sålänge folk vill att det ska bli rätt 🙂

Så om jag dödar dig påverkar det inte dig? Eller om jag knullar din mamma? Eller båda?


   
SvaraCitera

Så känsligt ämne att snacka om, och brukar alltid leda till timmar av snack, så jag avstår nog att gå djupare. är rädd 🙁 Men enkelt svar: Både Ja och Nej.. Du får definera invandrare.. Antar att du inte menar vem som helst, för att då går det inte att svara på frågan.. Beror på bakgrund, uppväxt samt en massa andra faktorer.. om du menar vem som helst så är svaret SJÄLVKLART.. Det är la inte bara svenskar som har det gott ställt.


   
SvaraCitera

Bööööörg:
Tolka fritt Skeptisk

Så känsligt ämne att snacka om, och brukar alltid leda till timmar av snack, men men. Mitt svar: Både Ja och Nej.. Du får definera invandrare.. Antar att du inte menar vem som helst, för att då går det inte att svara på frågan.. Beror på bakgrund, uppväxt samt en massa andra faktorer.. om du menar vem som helst så är svaret SJÄLVKLART.. Det är la inte bara svenskar som har det gott ställt. Men det är bara logiskt.. jag ser förmodligen oftare än rik man som vandrat in från ett rikt land t.ex norge än en rik snubbe från ett fattigt land med gangster-attityd och förortsslang i en svindyr kostym som han köpt för lagligt ihoptjänade pengar.. Men det händer ju helt klart. Men kanske inte lika ofta.. Oddsen är inte lika höga bara... Vet inte riktigt hur jag ska tolka din fråga Förvånad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga snoppvarelser passar i _tighta_ byxor. Sorri not sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Inga snoppvarelser passar i _tighta_ byxor. Sorri not sorry.

Sexist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Så om jag dödar dig påverkar det inte dig? Eller om jag knullar din mamma? Eller båda?

hm jo men det får du inte göra för jag är liberal.. Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Så känsligt ämne att snacka om, och brukar alltid leda till timmar av snack, men men. Mitt svar: Både Ja och Nej.. Du får definera invandrare.. Antar att du inte menar vem som helst, för att då går det inte att svara på frågan.. Beror på bakgrund, uppväxt samt en massa andra faktorer.. om du menar vem som helst så är svaret SJÄLVKLART.. Det är la inte bara svenskar som har det gott ställt. Men det är bara logiskt.. jag ser förmodligen oftare än rik man som vandrat in från ett rikt land t.ex norge än en rik snubbe från ett fattigt land med gangster-attityd och förortsslang i en svindyr kostym som han köpt för lagligt ihoptjänade pengar.. Men det händer ju helt klart. Men kanske inte lika ofta.. Oddsen är inte lika höga bara... Vet inte riktigt hur jag ska tolka din fråga Förvånad 

Får man inte ha tighta chinos om man är från förorten och lysnnar på ken ring?


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Får man inte ha tighta chinos om man är från förorten och lysnnar på ken ring?

"tolka fritt"


   
SvaraCitera

isola:
Inga snoppvarelser passar i _tighta_ byxor. Sorri not sorry.

Vad är det för fel på detta?


   
SvaraCitera