Aviseringar
Rensa alla

Passaros "försvinnande"


dazed:

Typiskt juggar... 

att gå under jorden.


   
SvaraCitera
mynona

Fingerprints:

Alltså kan någon bara baka en tårta eller visa lite uppskattning till Passaro så att han kommer tillbaka? Trams.

Passaro, jag tycker att det är synd att du är borta och ser gärna att du återvänder. 

Jag tycker det är synd om han är borta. Men precis som japanen säger här ovan känns det inte som om han är det eftersom hans konto finns kvar?  Gissar jag rätt om jag tror att han inte slutade självmant utan avstängdes pga detta med hönas kontoinloggnar osv? Man får väl ändå utgå ifrån att han återvänder. 


   
SvaraCitera

De är en världslig sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

): 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bakar en tårta av badskum om det går bra 

Vi saknar dig Passaro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Passaro, jag tycker att det är synd att du är borta och ser gärna att du återvänder. 

Jag tycker det är synd om han är borta. Men precis som japanen säger här ovan känns det inte som om han är det eftersom hans konto finns kvar?  Gissar jag rätt om jag tror att han inte slutade självmant utan avstängdes pga detta med hönas kontoinloggnar osv? Man får väl ändå utgå ifrån att han återvänder. 

Han är avreggad, ser inte likadant ut på nya sidan 


   
SvaraCitera
mynona

Fingerprints:

Han är avreggad, ser inte likadant ut på nya sidan 

Hur kan man då alls avgöra om någon är avreggade eller inte? Då skulle ju flera användare kunna vara det utan att man lade märke till det utan bara trodde att de var inaktiva? 

Nog måste man ändå säga att det känns mycket märkligt att Passaro är avreggad. Tillsammans med Isola måste jag säga att han känns som ett slags självklar del av sidan. Jag utgår ifrån att han återvänder. 


   
SvaraCitera
Paseo

elverpigen:

trodde han va försvunnen pga upptagen med att hämta spiskumminvatten åt höna och typ, vilja slicka på hennes fötter ellernåt. men han är borta 4 realz alltså? :C

ehehehehehee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hur kan man då alls avgöra om någon är avreggade eller inte? Då skulle ju flera användare kunna vara det utan att man lade märke till det utan bara trodde att de var inaktiva? 

De ska åtgärda detta inom kort.


   
SvaraCitera
höna

Xisco:

Jag låste höna i en vecka pga detta Cool

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hur kan man då alls avgöra om någon är avreggade eller inte? 

Vad jag förstått så kan man inte det just nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nt passe kmr komma tillbaka

hoppas nästan alla avreggar så att jag också kan det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man ens söka på användare längre? Letat förtvivlat, men icke funnit vad jag letat efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han blev alldeles knäckt när 30-40k av hans inlägg försvann mohahahaha! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Kan man ens söka på användare längre? Letat förtvivlat, men icke funnit vad jag letat efter.

Passaro är på min hall of fame lista på min profilsida så jag har länken till hans konto, här är den: Passaro

dazed:

Typiskt juggar... 

ArgBlink


   
SvaraCitera