Aviseringar
Rensa alla

Passform på Sennheiser HD 215?


Ämnesstartare

Är det någon här som äger ett par Sennheiser HD 215? Jag är sugen på ett par nya lurar, och de verkar trevliga, rätt okej snygga och lagom billiga. Det enda jag funderar över är passformen.

Jag har mina örsnibbar töjda till snart 30mm, och det gör ju att jag inte kan ha helt slutna kåpor eftersom att de bara blir ivägen då! [sad]

Skulle de här lurarna funka med mina öron? Eller har ni något annat förslag på lurar för kanske 800-900 spänn max som låter fint, ser bra ut, och skulle sitta skönt över mina öron?

Tacksam för svar! [y]


   
Citera
Ämnesetiketter

Du hittade inga större eller...? [rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Går det inte att smita iväg till någon HiFi-butik och prova ett par? Fast du kanske inte kan det, nvm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Går det inte att smita iväg till någon HiFi-butik och prova ett par? Fast du kanske inte kan det, nvm.

Tänkte försöka ta mig tid till det under veckan, men jag sitter och är för taggad redan nu på att kolla in allt jag har möjlighet till! [blush]


   
SvaraCitera
smisk

Moribund:

Tänkte försöka ta mig tid till det under veckan, men jag sitter och är för taggad redan nu på att kolla in allt jag har möjlighet till! [blush]

Haha, så där brukar jag också bli ibland [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera