Aviseringar
Rensa alla

Patrick Batemans nyårslöften, eller typ


hur ser du ut? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycket att ditt nyårslöfte ska vara att kliva någon millimeter utanför din comfortzon varje dag. kan vara töntsaker som att trycka stopp på en hållplats där du inte ska av bara för du kan. blyga människor kan få otroliga kickar av detta. tro mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI: Vad är det?

Klass och skor. Klasskor. Alltså grymma skor 🙂

SOMBI: Små romanser är alltid bra för humöret även om det sker i några timmar på krogen t.ex. Men kom ihåg att använd kondom och ha respekt för din partner!
Ett annat tips är att börja laga mat, sådant du tycker är gott men innan tyckt var lite för svårt för att göra. Bjud din vänner på det! Ha kalas och fira att hösten kommer.

Aldrig haft en endaste Gråter aldrig ens varit på krogen RodnarFörvånad Är blyg och feg, det ska jag jobba på. Haha kondom och respekt är dock rätt basic, missar jag inte. Men det är bra tips. Kan behöva korta romanser av nåt slag.

stereo total: hur ser du ut?

Wut? Menar du mitt utseende. Vet inte. Normal. Blond, rätt lång, smal, typ rakat hår, blå ögon. Vad mer?

Rebellsyster: jag tycket att ditt nyårslöfte ska vara att kliva någon millimeter utanför din comfortzon varje dag. kan vara töntsaker som att trycka stopp på en hållplats där du inte ska av bara för du kan. blyga människor kan få otroliga kickar av detta. tro mig.

Haha ärligt talat ett bra tips, finns mycket sånt rätt ofarligt man kan göra för att värma upp. Jag måste lära mig lite att komma ur trygghetszonen 


   
SvaraCitera

patrick bateman: Vad mer?

f o t o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Men nej!

Jag ville ha mer tips och förslag och inte regler. Ingen förstår Gråter
Misslyckad tråd.

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Klass och skor. Klasskor. Alltså grymma skor 🙂

Aldrig haft en endaste Gråter aldrig ens varit på krogen RodnarFörvånad Är blyg och feg, det ska jag jobba på. Haha kondom och respekt är dock rätt basic, missar jag inte. Men det är bra tips. Kan behöva korta romanser av nåt slag.

Wut? Menar du mitt utseende. Vet inte. Normal. Blond, rätt lång, smal, typ rakat hår, blå ögon. Vad mer?

Haha ärligt talat ett bra tips, finns mycket sånt rätt ofarligt man kan göra för att värma upp. Jag måste lära mig lite att komma ur trygghetszonen 

det är jättekittlande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha, okej. Jag är inte rutinerad, därför jag gjorde tråden för tips och förslag. Det där är ett bra tips.

Jag tror det, utför, om du inte lyssnar på mig så lyssna på cuzican


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: f o t o

Foto på mig? Ät bajs. Sånt självförtroende att jag ska lägga upp bild på mig själv här har jag inte. 

SOMBI: Ett annat tips är att börja laga mat, sådant du tycker är gott men innan tyckt var lite för svårt för att göra. Bjud din vänner på det! Ha kalas och fira att hösten kommer.

Glömde säga att mat faktiskt också är ett bra tips. Mat är ju nåt alla gillar och som man kan göra lite mer spännande och kul

cuzIcan:

Rodnar

Var inspirerande!

dazed: Jag tror det, utför, om du inte lyssnar på mig så lyssna på cuzican

Även om jag lyssnar på cuzican så blir det ju dig eftersom du sa det Galen men visst, förstår vad du menar. Ditt svar var knappast roligast men ändå kanske det simplaste och mest sanna. 


   
SvaraCitera

patrick bateman: Foto på mig? Ät bajs. Sånt självförtroende att jag ska lägga upp bild på mig själv här har jag inte.

borde bli ett av dina nyårslöften! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: borde bli ett av dina nyårslöften!

Nej, blä och usch. Varför det? Inte så att jag hatar mitt utseende och skäms men jag gillar inte att lägga upp bilder på mig. 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Nej, blä och usch. Varför det? Inte så att jag hatar mitt utseende och skäms men jag gillar inte att lägga upp bilder på mig. 

varför gillar du inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde: gå på um-träff

stereo total: varför gillar du inte det?

vad är grejen med att posta bilder på sig själv?


   
SvaraCitera
seasaw

Mycket glad

stereo total: borde bli ett av dina nyårslöften!


   
SvaraCitera

Schism: vad är grejen med att posta bilder på sig själv?

kul att se hur folk ser ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: kul att se hur folk ser ut.

bilder är rätt missvisande. brukar tex få höra att jag ser mycket bättre ut irl (tycker inte jag ser särskilt bra ut över huvud taget, eller att det är en viktig grej, men ändå).


   
SvaraCitera