Aviseringar
Rensa alla

Paul Walker


Ämnesstartare

Gruvan:

Vilket jävla uttalande Gråter

Ja de är så jäva tråkiga och fula xd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Ja de är så jäva tråkiga och fula xd 

tycker du ja, negrar är fan mycket snyggare än svenskar. Och har mycket mer o ge if you get what i mean Rullar ögonen


   
SvaraCitera

mata inte aaron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyG:

tycker du ja, negrar är fan mycket snyggare än svenskar. Och har mycket mer o ge if you get what i mean Rullar ögonen

Jag menar majoriteten helheten inte en del 'människor' Klart som fan det finns  attraktiva svarta men dom är få 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Jag menar majoriteten helheten inte en del 'människor' Klart som fan det finns  attraktiva svarta men dom är få 😛

nu mår jag dåligt :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
JAg bryr mig mer om en härlig skådespelare som har varit en underbar karaktär i Fast and furious filmerna än negrerna i afrika som inte är unika på ngt sätt . Gillar man skådespelaren för det jobb han /hon har gjort så klart man inte tycker det är så jäva kul att allt rasar för alla som älskat filmerna xd 

varför testar du inte att bo i Afrika? Där kan du se vad folk och även barn får gå igenom för den delen. Lätt att sitta hemma där du har mer än dem i det landet kan tänka sig ha, men ändå ska du komma med rasistiska och elaka kommentarer. Ha lite sympati, empati för andra människor. Shit! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyG: Vad tycker ni människor om detta?

Man kan inte direkt göra massa trådar, statusar hela tiden om folk som dör varje dag. Man vet redan att det är rätt högt och man vet vad dem går igenom. Vad kan man egentligen göra? Rätt många var fans utav Paul Walker.
Och tycker att det är tråkigt att han gick bort. Man kan väl tycka att det är mänskligt. Behöver inte betyda att man inte bryr sig om folk som dör varje dag i Afrika eller i Syrien. Men vad kan man göra? Tycker det är dumt att jämföra deras död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

varför testar du inte att bo i Afrika? Där kan du se vad folk och även barn får gå igenom för den delen. Lätt att sitta hemma där du har mer än dem i det landet kan tänka sig ha, men ändå ska du komma med rasistiska och elaka kommentarer. Ha lite sympati, empati för andra människor. Shit! 

Det ända jag har sagt är dom är 'tråkiga och inte är snygga'' inget om hudfärg eller om ras .

Sen hur du får det till rasism är skumt , då jag inte ens har  yttrat mig rasistiskt ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha Aaron.. : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paul maul röda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pall waulker click dubble click


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att det är tråkigt att han dött men samtidigt visste jag inte ens hans riktiga namn så ja, tråkigt typ. Tycker nog nästan alltid det är tråkigt när folk dör men man kan ju inte lida med alla dödsoffer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: JAg bryr mig mer om en härlig skådespelare som har varit en underbar karaktär i Fast and furious filmerna än negrerna i afrika som inte är unika på ngt sätt .

Detta är rasistiskt din idiot! Sedan säger du att dem är fula och tråkiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyG:

Jag vill veta vad folk tycker om det. För att det är roligt att folk bryr sig så mycket  om en person när det finns hundratals som dör varje dag!!

Naturligtvis bryr man sig mer om att någon man känner till och beundrar dör än en massa random negrar som ingen vet vilka det är.

Eller du kanske skulle bry dig mer om att negrar i Afrika dör än om din mamma skulle dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven: Eller du kanske skulle bry dig mer om att negrar i Afrika dör än om din mamma skulle dö.

varför måste du kalla folk för neger?


   
SvaraCitera