Aviseringar
Rensa alla

Påven avgår!


sincan
Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16219565.ab

Woho, en, let's ban preventinmedels-tomte som kommer bli utbytt av en annan. Må Lucifer sprida sitt ljus innan det senare sker![y]


   
Citera

känner mig fett besviken, inte för att katolikernas heligaste person säger fuck off, han ska ju fan sitta där tills att han ruttnar bort, det är ju det som är hela grejen med påvar.


   
SvaraCitera

Han kanske vill knulla innan han dör


   
SvaraCitera

Min mormor, garderobskatoliken kommer att bli deppig nu.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Haha, bildspelet i artikeln. [love]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

passaro:

Han kanske vill knulla innan han dör

Haha, jag hoppas att det är sant.
"Ex-påven flyttar in hos charlie sheen och skaffar sig två porrskådisar som flickvänner."

OF 5:

känner mig fett besviken, inte för att katolikernas heligaste person säger fuck off, han ska ju fan sitta där tills att han ruttnar bort, det är ju det som är hela grejen med påvar.

[y]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Capture:

Haha, bildspelet i artikeln. [love]

Haha, ja aftonbladet tenderar att göra så ibland i syfte att lite smygaktigt förlöjliga.[tard]


   
SvaraCitera

Jag tror han insåg hur fånigt det hela var så han konverterade till en ateist!


   
SvaraCitera

Kanske lite tråkigt men nu får vi ytligare ett sånt där häftigt möte att se fram emot. Älskade att följa livesändningarna utanför kapellet senast. Missade dock när röken väl kom. 🙁


   
SvaraCitera

Aw [sad] hah ja min mormor kommer också bli ledsen stackarn


   
SvaraCitera

gillade påven. likande the emperor från star wars


   
SvaraCitera
seasaw

och det här att "inga av hans närmsta män" ska ha vetat om det... kände påven sig lite förbisedd, lite ensam på sin kant, är det därför han avgick? eller är påven bara ute efter lite uppmärksamhet, tror han på allvar folk ska böna & be honom komma tillbaka till tronen? man kan ju undra


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Jag tror han är ute efter lite redig jävla gangbang.


   
SvaraCitera