Aviseringar
Rensa alla

Påverkas vi av bilder på instagram o facebook?


Ämnesstartare

Påverkas ni av alla bilder som folk lägger ut på sina kroppar? 


   
Citera

nae 


   
SvaraCitera

Svar på rubriken: är rätt övertygad om att väldigt många gör det.

Svar på inlägget: nej inte längre, vad jag vet.


   
SvaraCitera

Många gör det nog men jag tror inte jag gör det. Eller ah, jag kan tänka typ "fan vad vackra alla är" men inte mer än så. 


   
SvaraCitera
reben

m om dom ser glada ut


   
SvaraCitera

Ja som fan, och ja speciellt

reben: om dom ser glada ut


   
SvaraCitera

Inte jag i alla fall, är inte delaktig i instagram och har inte värst många bildkåta vänner på facebook


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Personligen nej, vet att det är omöjligt att få kroppen jag vill ha så.


   
SvaraCitera

alla säger nej, säger jo klart ser man något påverkas man och d väcker någon tanke även om man gärna framställer sig som värsta cool och ba "ja e skitfin som ja e" eller om man blir förbannad, spelar ingen roll


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Ja, jag gör det väldigt mycket troligen. Men jag mår minst lika dåligt av att se folk i verkligheten. Jag är en sådan där tråkig jävel som önskade att alla såg likadana ut i grunden(eller iaf hade samma förutsättningar) och att man sedan fick göra vad man ville utav den där grunden; t ex färga håret, måla naglarna osv.


   
SvaraCitera

Ja dock på deras looks eftersom jag vet hur sugigt liv de har egentligen


   
SvaraCitera

Jag gör det, ogillar mig själv så tror det är därför jag påverkas av andra bilder. Speciellt tjejer med bra kroppar, blir typ avundsjuk och ogillar min egna kropp mer


   
SvaraCitera

man förlorar hoppet om mänskligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isf om ni påverkas av bilder på andras kroppar gör ni då något för att förändra era egna kroppar pga detta?


   
SvaraCitera

zarah_1997:
Isf om ni påverkas av bilder på andras kroppar gör ni då något för att förändra era egna kroppar pga detta?

nja altså det jag kan bli mest avundsjuk på är tjejer med stora bröst eftersom att jag har ganska små och det finns ju inte så mycket man kan göra åt det lixom


   
SvaraCitera