Aviseringar
Rensa alla

Payphone och terror har ett problem #2


PMR
 PMR

Dante glömde bara att vara lite mer specifik gällande var i helvetet


   
SvaraCitera

hemsk du låter pmr
önska folk dit fö småsaker 
Gråter 

fast fattar att du int e seriös men seriöst tänk om just du ha sån makt o ba alla du vill dit ba åker dit nä dom dör Gråter 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Bobby_Blade: men seriöst tänk om just du ha sån makt o ba alla du vill dit ba åker dit nä dom dör Gråter 

Skadeglädje ja...tänk om...


   
SvaraCitera

Gamla människor måste äta kokta ägg, annars dör dom. Visa lite sympati.


   
SvaraCitera

Äta bör man annars dör man. 

#TheWomanDidNothingWrong


   
SvaraCitera

Det är lugnt, bara du inte fick henne att skämmas. 


   
SvaraCitera

Punda: pappkasse med ett gäng levande kycklingar

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för Ert Deltagande


   
SvaraCitera
time
 time

Kommer osökt att tänka på studentskrivningarna, man får inte äta något som är paketerat på ett sätt som gör att det låter mycket när man ska ta av maten och man får verkligen inte äta något som luktar starkt, SÅ TAR EN KILLE FRAM EN HEL GRILLAD KYCKLING invirad i jätteprassligt foliepapper och börjar äta för glatta livet 

Där ska man liksom sitta i 6-8 timmar och försöka fokusera så är det grillad kyckling-doft över hela salen


   
SvaraCitera

jag skulle inte för en sekund tveka att klämma i mig en ägg-, majonnäs- och köttbullsmacka i kinas trängsta tågvagn under rusningstid och 40 graders värme, eller för den delen att ge fingret åt vem som än klagar

th_wrestler.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:
jag skulle inte för en sekund tveka att klämma i mig en ägg-, majonnäs- och köttbullsmacka i kinas trängsta tågvagn under rusningstid och 40 graders värme, eller för den delen att ge fingret åt vem som än klagar

th_wrestler.png

ok cooling


   
SvaraCitera

terrormat:

ok cooling

th_wrestler.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

th_wrestler.png

!!!

vem av oss var det som MÅDDE ILLA av att se två personer med dreads


   
SvaraCitera

terrormat:

!!!

vem av oss var det som MÅDDE ILLA av att se två personer med dreads

du, det är faktiskt mycket vidrigt

jag dyker hellre ned i ett hav av kokta ägg än låter en människa med blonda dreads torka av skorna på min dörrmatta


   
SvaraCitera