Aviseringar
Rensa alla

PC eller MAC?


Ämnesstartare

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Om jag donerar min PC till välgörenhet får jag en Macbook Pro 15" av mina föreldrar.

Äre värt det? [bigsmile] För man kanske behöver en PC nångång. Men jag har en annal laptop som oxå är en PC kvar ändå för jag har två!! [bigsmile][bigsmile]

Men vad tkr ni


   
Citera

du säjer alltså, om du ger bort din dator så kommer dina föräldrar bajsa i handen och kasta det rakt i ansiktet på dej? [chocked]

ser verkligen inte hur du ens överväger det [cute]


   
SvaraCitera

Du ger bort nåt som kanske går att använda och får tillbaka något att skämmas över? Go for it!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Ge bort dina föräldrar till välgörenhet och få en PC!


   
SvaraCitera

Beror på vad du föredrar, har du använt mac innan? Och hur bra är din PC jämfört med macen? Själv så tycker jag om operativsystemet på mac.

aristoteles:

http://pungdomar.se

Vad söt den var!


   
SvaraCitera

varför just donera din pc? vilka udda föräldrar du har...

en macbook kostar ju antagligen mer än vad din pc gör så varför ger inte dina föräldrar bara pengarna direkt om de nu är så måna om att det ska skänkas saker till välgörenhet?


   
SvaraCitera

Varför ger inte dina snåla föräldrar en mac till mer behövande istället? Du har ju redan en dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Beror på vad du föredrar, har du använt mac innan? Och hur bra är din PC jämfört med macen? Själv så tycker jag om operativsystemet på mac.

Har aldrig använt mac men har velat ha väldigt länge. PC:n jag har nu är inte direkt någon superdator men den funkar...

Ska använda datorn till att surfa och kolla på film. Kanske för att uppfinna miljövänligt raketbränsle också men vi får se.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

förresten jag är 13


   
SvaraCitera

ta den, om inte annat så kan du ju installera windows på den om du tröttnar på osx. det är ju även ett bra sätt att trolla applefanboys.


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Ska använda datorn till att surfa och kolla på film. Kanske för att uppfinna miljövänligt raketbränsle också men vi får se.

Förstår inte varför du ska ha en mac, speciellt en pro 15". Eftersom du inte behöver mycket prestanda så går det bra med vilken dator som helst.

Slöseri med pengar.


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Har aldrig använt mac men har velat ha väldigt länge.

Varför?


   
SvaraCitera
Exner

troll


   
SvaraCitera

Efter som att du inte vet att en Macbook Pro är en PC borde du inte värd att få en.


   
SvaraCitera

OF 5:

Macbook Pro är en PC

va

OF 5:

borde du inte värd

wut [blush]


   
SvaraCitera