Aviseringar
Rensa alla

Peace and löv 2013, dela tält med mig hörrni!


Ämnesstartare

Om det nu är någon som planerar såhär långt innan det är dags...

Då har jag visst blivit antagen som funktionär på peace and love i sommar men jag har ingen riktig koll på vilka som ska dit (ingen utav mina irl-vänner ska det, vad jag vet), än mindre vem man kan sova med.

Har pratat lite med två umare men det var osäkert om det skulle finnas plats, tackar antagligen ja i vilket fall som helst men det är ju alltid skönt att veta att man får sällskap och någon annan kanske vet säkert [blush]

Jag är jättesnäll, äger ett tält tror jag, är inte jobbig och tar inte jättemycket plats när jag sover Dold text: men rullar in i folk ibland pga ligger gärna nära men det är bara att putta bort mig om det är omysigt. Låter jättebra va!

Om någon vill och vågar är det bara att pma eller hojta till här eller så [cute]

Ni får skriva här även om ni inte vill dela tält pga kul att veta vilka som ska dit.


   
Citera
Ämnesstartare

kanske ska dit. vill ju se paramore

beror på vad flytten kostar och om det finns biljetter kvar när jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

delar gärna tält men skall inte dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

delar gärna tält men skall inte dit

Attans då, vilken tease.


   
SvaraCitera
penja

Åh va skoj att du ska dit!
Tyvärr kommer jag jobba med annat under den veckan, men kanske tar mig dit en sväng på fredagen och under helgen. Får se hur jag gör.

Men, se till att gå med i funktionärsgrupper på fb! Det kan finnas fler i din sits.
Dela inte med nån farlig jävel bara!! Var försiktigt! (Fast tror de flesta är mycket snälla)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Åh va skoj att du ska dit! Tyvärr kommer jag jobba med annat under den veckan, men kanske tar mig dit en sväng på fredagen och under helgen. Får se hur jag gör. Men, se till att gå med i funktionärsgrupper på fb! Det kan finnas fler i din sits. Dela inte med nån farlig jävel bara!! Var försiktigt! (Fast tror de flesta är mycket snälla)

Jaaa, det blir nog roligt tror jag!

Mm har gjort det! Men nervöst med helt okända människor [blush]. Haha jadå, jag ska inte kontakta skummisar.


   
SvaraCitera
penja

nubbie:

Mm har gjort det! Men nervöst med helt okända människor . Haha jadå, jag ska inte kontakta skummisar.

aa förstår att det är nervöst!
lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dazed:

hej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]

penja:

aa förstår att det är nervöst! lycka till!

Tacktack ema. Du får hälsa på mig om du kommer dit [cute]


   
SvaraCitera
penja

nubbie:

Tacktack ema. Du får hälsa på mig om du kommer dit

ja självklart!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill träffa alla peace n lovare


   
SvaraCitera