Aviseringar
Rensa alla

Peace & Love 2011


Ämnesstartare

Kan kanske tyckas vara lite tidigt att skapa en tråd redan nu men jag är nog inte ensam om att behöva något trevligt att se fram emot.

Någon som ska eller planerar att fara dit till sommaren 2011? Något särskilt ni ser fram emot? Några artister ni önskar? Ja allt är välkommet här!

Klara artister så här långt:

The Sounds
Oskar Linnros
All Time Low
Daniel Adams-Ray
Maskinen
Kapten Röd
The Haunted
Sage Francis
Asta Kask
Anna Järvinen
Carl-Johan Vallgren
Anna Ihlis
Astrolites
Petter
Ras Cricket
Cunninlynguists

Kanske uppdaterar listan när fler blir klara om jag orkar hålla den gnistan vid liv hela vägen.

ÄNDRAT 2010-11-29 14:00


   
Citera
Ämnesstartare

Fin. Gjort den själv?


   
SvaraCitera

Vill ju gärna dit igen, men fan inte med dessa bajslineups de gav senast och så här långt inför nästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det ser inte jättekul ut så här långt. Egentligen inga artister man känner att man måste se. Men jag tror nog det blir bra till slut. Det måste det bli!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Sage Francis

Sett tidigare i år, men grymt bra så alltid värt.

El Guaje:

Cunninlynguists

Värt.

I övrigt inget intressant ännu.


   
SvaraCitera

kapten röd [love]
älskade honom live


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, Kapten Röd är väl det enda så här långt som känns intressant. Synd bara att han bara gjort typ 3,4 bra låtar. Men det kan nog vara något att se ändå.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Synd bara att han bara gjort typ 3,4 bra låtar.

men han är jätteunderhållande live 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men han är jätteunderhållande live 🙂

Ja, jag tror dig. [smile] Och det finns säkert fler bra låtar som man kommer få upp ögonen för när man ser honom. Så det är ett måste!


   
SvaraCitera

Jag ska lätt åka till Peace and love!! Får ej missa Oskar linnros och Daniel Adams Ray[party] Och Kapten Röd är också rolig!


   
SvaraCitera

åker dit om de hämtar jason reeves, radiohead, james blunt eller joshua radin.


   
SvaraCitera

Ska dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Daniel Adams Ray

Just det ja, han får man inte missa heller! Har i och för sig inte hunnit lyssna på hans skiva än men det jag hört tidigare är bra. Känns som trevliga sommarlåtar. Så han kan vara kul att se.

Borde komma nya band inom någon timma, det är spännande! Vill ha Dropkick Murphys men det kanske är för mycket att hoppas på en dag som denna. [crazy]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Har i och för sig inte hunnit lyssna på hans skiva

Gör det[y] Tycker att skivan är ganska bra, mina favoritlåtar är Gubben i lådan och himlen luktar plast!

El Guaje:

Vill ha Dropkick Murphys men det kanske är för mycket att hoppas på en dag som denna.

Haha nej men det skadar inte att hoppas lite[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ska dit!!!!!!!! (om jag har pengar och sällskap och kan) ((men bor ju nära så lär ju gå, hoppas jag!!!!!))


   
SvaraCitera