Aviseringar
Rensa alla

Peace & Love 2011


Kakaoxo:

åker dit om de hämtar jason reeves, radiohead, james blunt eller joshua radin.

Önska dom dååå, ska önska radiohead nu, tack för påminnelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevligt att se att det är en del som planerar att åka dit. 🙂

ladysmurf:

Gör det[y] Tycker att skivan är ganska bra, mina favoritlåtar är Gubben i lådan och himlen luktar plast!

Får ta att göra det ikväll. Den verkar lovande. Gubben i lådan är ju riktigt bra men jag börjar bli lite orolig att man hinner spela sönder den till sommaren men man kanske hinner båda tröttna och börja gilla den igen innan det är dags. [smile]

ladysmurf:

Haha nej men det skadar inte att hoppas lite[rolleyes]

Precis! Jag tycker inte det är är en helt orealistisk förhoppning heller. Och känslan säger att jag kommer få som jag vill också, sen om det blir idag eller i Mars det vet jag inte men jag kommer hoppas in i det sista om det behövs! (vilken härlig formulering, precis som att det skulle göra någon skillnad vad jag hoppas)


   
SvaraCitera

Litet tråkig lineup än, för att vara P&L. Får se. Borde arbeta denna sommar.

Tar de dit La Roux, Billie the Vision and the Dancers och Jens Lekman åker jag oavsett vad för annan skit som må spelas. Eller Doktor Kosmos. Gnhn.


   
SvaraCitera

verkligen inte...


   
SvaraCitera

El Guaje:

Gubben i lådan är ju riktigt bra men jag börjar bli lite orolig att man hinner spela sönder den till sommaren men man kanske hinner båda tröttna och börja gilla den igen innan det är dags.

Oroar mig över samma sak, men man får försöka kontrollera sig själv och bara spela den ett antal gånger om dan så att man ej tröttnar[cute]

El Guaje:

(vilken härlig formulering, precis som att det skulle göra någon skillnad vad jag hoppas)

Haha det är lite gulligt att du är så positiv och vem vet, du kanske hoppas så mycket att det gör skillnad[cute]


   
SvaraCitera

Diit ska jaag!! Läängtar!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

men man får försöka kontrollera sig själv och bara spela den ett antal gånger om dan så att man ej tröttnar[cute]

Det är inte lätt! Brukar tänka att en gång kan inte skada men så råkar det bli fjorton gånger under dagen.

ladysmurf:

Haha det är lite gulligt att du är så positiv och vem vet, du kanske hoppas så mycket att det gör skillnad[cute]

Hehe ja idag gjorde det ingen skillnad alls i alla fall. När de skrev att det skulle "regna" band nu en vecka framåt så trodde ju jag att de kanske släpper ett par band om dagen men inte då, får hoppas det ösregnar imorgon istället. [smile]

Ohnoes:

Läängtar!!

Samma här! Lite jobbigt att börja redan mer än ett halvår innan men det går inte en dag utan att jag tänker på det.


   
SvaraCitera

Jag bor i staden så det är ju pinsamt om man inte går men nu vet jag fan inte, kanske hoppar det ändå. Lineupen blir sämre för varje år, känns det som (och enligt min musiksmak). I somras såg jag tre(!) akter som var bra.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Önska dom dååå

orkar inte[blush]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Maskinen

Kyllä [x]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

orkar inte

sämst


   
SvaraCitera

asta kask gör ju skiten värt faktiskt


   
SvaraCitera

El Guaje:

Det är inte lätt! Brukar tänka att en gång kan inte skada men så råkar det bli fjorton gånger under dagen.

Haha så är det för mig med, vi kanske borde försöka få bättre självkontroll[cute]

El Guaje:

hoppas det ösregnar imorgon istället.

Gör det[y] Men hoppas inte för mycket annars blir du ledsen om det inte blir som du vill!


   
SvaraCitera

Jag vill gärna fara dit, men jag är nog för fattig för det. Missade min kära Patti förra året och grämer mig fortfarande över det [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Haha så är det för mig med, vi kanske borde försöka få bättre självkontroll[cute]

Ja, det vore inte alls fel i såna här lägen, sen är ju den stora frågan hur man gör det. [shake] Men jag tror att jag tillfälligt kan ha löst det. Lyssnade på på skivan nu ikväll och fann andra bra låtar så de ska nog göra så jag lyssnar lite mindre på just den. 🙂

ladysmurf:

Men hoppas inte för mycket annars blir du ledsen om det inte blir som du vill!

Hehe det är nog ingen fara. Tror den veckan blir riktigt kul oavsett om de kommer eller inte. [smile]


   
SvaraCitera