Aviseringar
Rensa alla

Peach trosor


Ämnesstartare

oskar_det:

Tack för vad, Erik?

Erik?

Att du går tillbaka till dina rötter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara så du vet så är inte spets en modell på trosa utan material. String kan ju också vara spets [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Bara så du vet så är inte spets en modell på trosa utan material. String kan ju också vara spets

Jamen är inte den vita delen (med hjärtana) spets?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jamen är inte den vita delen (med hjärtana) spets?

Jo men det är ju endast troskanten? Större delen av trosan verkar ju vara vanligt bomullsmaterial = Vanliga tråkiga trosor [shake]


   
SvaraCitera

oskar_det:

De söta spetstrosorna i Smash Bros (Du röstade på detta alternativ

Definitivt! gillar inte string alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jo men det är ju endast troskanten?

Ja.[rolleyes]

stereo total:

Definitivt! gillar inte string alls.

Vet inte om string passar så bra på Peach. [bigcheers]


   
SvaraCitera

oskar_det:

Vet inte om string passar så bra på Peach.

Nej. Spetstrosorna var mycket sötare på henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Fixed.

"Sociala status här på forumet"? Seriöst? hahahahaha mm jo, för den bryr jag mig jättemycket om. Vänta... finns det ens något som "social status" på ett forum?[confused]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Glömde nämna att man gjort en musikvideo på det som jag är ganska säker på är en av dina drömmar. Du kanske rent av var deras inspirationskälla?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

De söta spetstrosorna i Smash Bros (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

som jag är ganska säker på är en av dina drömmar.

Usch. Jag tror inte du förstår vad jag gillar:

1) Jag avskyr porr, kollar aldrig på det och har aldrig gjort. Jag tycker det är osmakligt. Därmed fördömer jag det inte, folk som gillar det har jag heller inget emot.

2) Det ska inte vara för uppenbart. Avskyr när svarta tjejer ställer sig framför kameran och börjar skaka rumpan. Det ska vara vardagligt, typ en omedveten upskirt eller att skinkorna dallrar på smygfilm i den lokala butiken eller så.

3) Virtuella tjejer ser i 9 fall av 10 mycket bättre ut än riktiga, eftersom de är skapade för att se så bra ut som möjligt. Finns såklart riktiga tjejer som ser riktigt snygga ut också, men merparten gör det inte.

4) Anledningen att Peach är mycket sexigare än, säg, Lara Croft, är att hon inte utger sig för att vara sexig. Det blir som ett sorts "ulv i fårakläder"-syndrom där oväntade småsaker blir skitsexiga istället för att som Lara Croft mer eller mindre vika ut sig med stön och sexiga blickar.


   
SvaraCitera

du är min favorit på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en känsla av att oskar här skulle bli ett lovande koncept för Outsiders på kanal 5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jag avskyr porr

Jag nämnde aldrig porr...

oskar_det:

Virtuella tjejer ser i 9 fall av 10 mycket bättre ut än riktiga

Tror inte en enda person här missat att detta är din åsikt, du däremot verkar missa att få håller med dig.

oskar_det:

med stön och sexiga blickar

Lol'd

Sen tog du något som egentligen bara var ett skämt från min sida på väldigt stort allvar, vilket i sig också fick mig att flina lite[love]

Tamburinmannen:

Jag har en känsla av att oskar här skulle bli ett lovande koncept för Outsiders på kanal 5.

Jag har aldrig sett programmet, bara reklamen för det - men samtidigt så är jag förvånad att han inte varit med än - eller det kanske han har?[ops]

[love]


   
SvaraCitera

oskar_det:

Fast passar det verkligen på Peach? Att låta skinkorna hänga ut och fladdra är kanske inte så prinsessaktigt...

hon är dock ingen prinsessa under klänningen hehe [cool]


   
SvaraCitera