Aviseringar
Rensa alla

Pedofiler, samhällets utbölingar?


Ämnesstartare

Du kan inte hjälpa om du är pedofil eller ej. Det är ingen sjukdom som många tror utan en läggning, ungefär som homosexualitet. Till skillnad från homonissar har dock pedofiler en läggning som kan skada andra människor, så de döms ut av samhället. En pedofil måste hålla tillbaka sexdriften för att kunna leva i samhället. Kanske inte helt lätt med tanke på att det är den starkaste driften som finns näst efter överlevnadsinstinkten.

Så frågan är, hur ska samhället hjälpa pedofiler? Det finns många som aldrig begår brott utan "håller sig", men de är lika mycket pedofiler för det.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är peddo för jag gillar det. Yngre tjejer är tajtare, inte lika hängiga tuttar och mycket lättare att styra över[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jag är peddo för jag gillar det. Yngre tjejer är tajtare, inte lika hängiga tuttar och mycket lättare att styra över

Du är oseriös. [wink]


   
SvaraCitera

Samhället får sluta dra alla pedofiler över en kant så de som inte förgriper sig på barn eller tittar på barnporr inte behöver vara så rädda för att söka hjälp i tid helt enkelt [y]


   
SvaraCitera

kebu12:

inte lika hängiga tuttar

Men de har ju inte tuttar alls istället [no-no] Om du inte håller dig till tjockisar förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Men de har ju inte tuttar alls istället [no-no] Om du inte håller dig till tjockisar förstås.

Okej då, det viktigaste är att dom är tjata och gör som man säger[cute]

vhfaj:

Du är oseriös. [wink]

Happ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Samhället får sluta dra alla pedofiler över en kant så de som inte förgriper sig på barn eller tittar på barnporr inte behöver vara så rädda för att söka hjälp i tid helt enkelt

Problemet är bara att det inte finns någon "hjälp".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vvhaj, du kan till o med prata med pedofiler på flashback tror jag


   
SvaraCitera

kebu12:

Okej då, det viktigaste är att dom är tjata och gör som man säger

[cheers]

vhfaj:

Problemet är bara att det inte finns någon "hjälp".

Finns psykologer, men hela psykvården måste bli mindre bristfällig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pedofiler är värre än homosexuella [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

pedofiler är värre än homosexuella [sad]

om man är homopeddo då??[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

vvhaj, du kan till o med prata med pedofiler på flashback tror jag

Skulle aldrig falla mig in att besöka ett ställe som Flashback.

Kilowatt:

Finns psykologer, men hela psykvården måste bli mindre bristfällig.

Men döh! Psykologer hjälper inte ett skit. Det enda de gör att de är duktiga på att prata.

Jag har aldrig begått något brått, det "värsta" jag gjort var att jag smiskade min lillasyster en gång. Men det var väldigt kort och hon tog inte illa upp på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

pedofiler är värre än homosexuella

hahah altlså du har något emot homoesexuella 4 real va? 😛 kommer ihåg förut då du blev [tard][tard] när jag homosexxa mig med någon umare på chatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det är ingen sjukdom som många tror utan en läggning, ungefär som homosexualitet.

[smile][smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Utbölingar? Utstötta, kanske du menar?


   
SvaraCitera