Aviseringar
Rensa alla

Peeandgo! [shake][shake]


Ämnesstartare

Dhagor:

Men rätta mig om jag har fel nu, men att gå på toaletten är väl mycket en social grej för tjejer med? Jag förstår inte riktigt problemet med att sitta och kissa bredvid någon annan när tjejer gärna följer med andra tjejer in på toaletten som sällskap. [rolleyes]

Ja, det är det väl haha. Men det är annorlunda att man är två tjejer och liksom ena är på toa, och så pratar man typ, haha.
Men liksom, att sitta precis bredvid varandra på rad, [shake] Nej det låter konstigt och det är ju inte så roligt med främlingar, typ gamla tanter som sitter bredvid och pissar USCH [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

[wink]

BLÄ. och så typ.. skulle det droppa ner på golvet. UUUUSCH vilka äckliga bilder jag får nu [n][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

BLÄ. och så typ.. skulle det droppa ner på golvet. UUUUSCH vilka äckliga bilder jag får nu

men om man ska byta tampong eller något framför andra människor [cry][shake]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

Nej det låter konstigt och det är ju inte så roligt med främlingar, typ gamla tanter som sitter bredvid och pissar USCH [censur]

Och tänk om de skulle råka träffa kanten så att det skvätte vilt. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

men om man ska byta tampong eller något framför andra människor

eller tänk ba om man ska bajsa o bajsar i pisseraren lol lol lol lol o tenk om man ska anvenda dildo på toan som tjejer gör lol fett leskigt lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

men om man ska byta tampong eller något framför andra människor [cry][shake]

ja juste. USCH [shake] nån äcklig som trycker in en tampong framför en! fyfan *ännu mer äckliga bilder* [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

Och tänk om de skulle råka träffa kanten så att det skvätte vilt. [surprised]

hahaha xD usch! men ännu värre, en tjej med mens, som ska sätta in en tampong! usch! eller typ har en blodig binda.

fyfan vad äcklig den här tråden blev :<
xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattkorv:

eller tänk ba om man ska bajsa o bajsar i pisseraren lol lol lol lol o tenk om man ska anvenda dildo på toan som tjejer gör lol fett leskigt lol

usch!!![shake]

xKiTTiEHx:

ja juste. USCH nån äcklig som trycker in en tampong framför en! fyfan *ännu mer äckliga bilder*

ne usch döda jäkeln som kom på det[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattkorv:

anvenda dildo på toan som tjejer g

haha man använder ju inte dildo på offentliga toaletter 8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

ne usch döda jäkeln som kom på det[cry][cry]

jaa! eller typ har mens, och ska byta binda, och då ser man ju den gamla, värsta nerblodad och äcklig. [shake][shake][shake][shake][censur][censur][censur][censur][censur] [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

jaa!

är du med mig? [badgrin]

xKiTTiEHx:

eller typ har mens, och ska byta binda, och då ser man ju den gamla, värsta nerblodad och äcklig.

det var det jag menade förut [blush]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

hahaha xD usch! men ännu värre, en tjej med mens, som ska sätta in en tampong! usch! eller typ har en blodig binda.

Ew. Jag undrar hur genomtänkt den där grejen var egentligen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

är du med mig? [badgrin]

Ja! [mad]

MickMick:

det var det jag menade förut [blush]

Jaha. Men du skrev ju tampong? [rolleyes]

Dhagor:

Jag undrar hur genomtänkt den där grejen var egentligen. [crazy]

Haha ja, det undrar man! Han tänkte nog inte på att kvinnor har mens [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Ja!

*klappar händerna*

xKiTTiEHx:

Jaha. Men du skrev ju tampong?

jo men se en använd tampong är väl inte trevligt det heller [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

n se en använd tampong är väl inte trevligt det heller [shake]

Nej usch fyfan [sad]


   
SvaraCitera