Aviseringar
Rensa alla

Pendla Göteborg - Skövde


Ämnesstartare

Hej!

Hur långt är det att pendla från Göteborg till Skövde om man skall studera i Högskolan i SKövde? Är det värt det? Är det jobbigt?

Och snälla seriösa svar! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

runt 1 timmes tåg från station till station.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns nazister på pendeltågen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

runt 1 timmes tåg från station till station.

regionalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte avgöra om du tycker att det är värt att spendera över en timme på att åka enkel väg till skolan. Men jag hade inte tyckt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var ett jävla tjat på dig. Tar runt en timme. Åk dit och tillbaka; känn av hur det är och bestäm dig.

Lite kan du väl tänka själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Jag kan inte avgöra om du tycker att det är värt att spendera över en timme på att åka enkel väg till skolan. Men jag hade inte tyckt det.

Du hade inte tyckt vad?

passaro:

Lite kan du väl tänka själv.

Jag har åkt fram och tillbaka nu och det känns väldigt jobbigt. Därför jag frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Du hade inte tyckt vad?Jag har åkt fram och tillbaka nu och det känns väldigt jobbigt. Därför jag frågar.

Du har känt av det och du tycker att det är jobbigt. Samtidigt frågar du om det är jobbigt här på forumet? Teh logic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Du hade inte tyckt vad?

Jag kan inte avgöra vad du tycker är jobbigt eller ej. Men jag hade inte tyckt att det var värt det.

Anura:

Jag har åkt fram och tillbaka nu och det känns väldigt jobbigt.

...och där har du svaret på din egen fråga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du har känt av det och du tycker att det är jobbigt. Samtidigt frågar du om det är jobbigt här på forumet? Teh logic.

Fast jag har bara åkt dit en gång. Vissa här har kanske pendlat i lång tid och kanske vet bättre. Och kanske tycker att det blir enklare eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Jag kan inte avgöra vad du tycker är jobbigt eller ej. Men jag hade inte tyckt att det var värt det.

Varför skulle det inte vara värt det enligt dig? Man får ju undervisning eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast jag har bara åkt dit en gång. Vissa här har kanske pendlat i lång tid och kanske vet bättre. Och kanske tycker att det blir enklare eller så?

Snarare att man vänjer sig dock får man göra avvägningen om det är värt eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

avvägningen om det är värt eller inte.

Om jag får fråga dig om det skulle vara värt det? Vad skulle du svara och varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På vilket sätt är det inte värt det om jag får fråga er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Det finns nazister på pendeltågen...


   
SvaraCitera