Aviseringar
Rensa alla

Penetrationsdebut vs Oskuld


lmaomynigga:

sånt berättar man bara för sina närmaste vänner

Inte ovanligt att skryta om det men aja


   
SvaraCitera

vem ska man skryta inför? 

hahahlurad: Inte ovanligt att skryta om det men ajav


   
SvaraCitera
mynona

lmaomynigga:

sånt berättar man bara för sina närmaste vänner

ja. tycker dock att i sällskap där man berättar att man ust blivit avsugen kan man också berätta att man just knullat, och på samma sätt känns det lika opassande att säga att man blivit avsugen i samma sällskap där man finner det opassande att säga att man knullat, men det är en smakfråga


   
SvaraCitera

mynona:

ja. tycker dock att i sällskap där man berättar att man ust blivit avsugen kan man också berätta att man just knullat, och på samma sätt känns det lika opassande att säga att man blivit avsugen i samma sällskap där man finner det opassande att säga att man knullat, men det är en smakfråga

har glömt vad den här diskussionen handlade om. om du kommer ihåg det och skriver vad det var kanske jag kan komma med nåt motargument


   
SvaraCitera
mynona

lmaomynigga:

har glömt vad den här diskussionen handlade om. om du kommer ihåg det och skriver vad det var kanske jag kan komma med nåt motargument

inte nödvändigt, jag har också glömt det. det gör inte så mycket. 


   
SvaraCitera

lmaomynigga: en avsugning är en avsugning, ett knull är ett knull

när man har knullat förlorar man oskulden

om jag har fått en avsugning skulle det ju vara askonstigt om jag sa "jag hade sex nyss"

tycker du ja. är mitt svar här. men i så fall så förlorar aldrig lesbiska oskulden menar du?


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Det är ju vad folk tycker? Förvirrad

nej så är det inte. majoriteten kanske tycker det men det är inte liksom bestämt.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

tycker du ja. är mitt svar här. men i så fall så förlorar aldrig lesbiska oskulden menar du?

Dom får väl definiera vad knull innebär själva, jag har inget med saken att göra


   
SvaraCitera

lmaomynigga: Dom får väl definiera vad knull innebär själva, jag har inget med saken att göra

nej men sluta säg att ett knull är ett knull då!


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nej men sluta säg att ett knull är ett knull då!

Vad är problemet med att säga att lesbiska aldrig förlorar oskulden? 


   
SvaraCitera

lmaomynigga: Vad är problemet med att säga att lesbiska aldrig förlorar oskulden?

det är väl fruktansvärt exkluderande!


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det är väl fruktansvärt exkluderande!

Tycker inte oskuld är något att bry sig om öht


   
SvaraCitera

lmaomynigga: Tycker inte oskuld är något att bry sig om öht

bra skit i att ha åsikter om det då 😉


   
SvaraCitera

qazedctgb:

bra skit i att ha åsikter om det då 😉

Jag utgår inte nödvändigtvis från mina egna åsikter när jag skriver om det


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

Varför utgår du från att jag ligger med svenska tjejer?

För att du påstod att den engelska versionen mottas bättre än den svenska, och detta kräver ju att tjejerna förstår båda språket. Annars blir det ju detta en kulturfråga och ingen språkfråga.


   
SvaraCitera