Aviseringar
Rensa alla

Pengar


Ämnesstartare

Hej! Jag är snart 15 år och behöver samla pengar till en epa traktor, men mitt problem är att jag inte vet hur jag ska få tag i pengar eftersom att på de flesta jobb så tar de bara in folk över 16 eller 18 så jag vet inte vart jag ska få jobb. Så min stora fråga är hur ska jag få tag i pengar snabbt?


   
Citera

Det går inte om du inte typ ärver någon. 


   
SvaraCitera

Dela ut flygblad där du erbjuder lättar tjänster som snöskottning, rasta hundar osv . 


   
SvaraCitera

Lura en kändis på pengar hehe ^^ 


   
SvaraCitera

spionera på valfri arbetsgivare och blackmaila hen när hen begår ett misstag, om hen begår ett misstag. 


   
SvaraCitera

Investera i altcoins. Har du tur kan du gå plus hundratals procent på din investering, har du otur kan du förlora allting.


   
SvaraCitera

Samla pengar till en moppe istället så når du ditt mål snabbare, å enklare 


   
SvaraCitera

Jag fick mitt första sommarjobb när jag var 15 (förra året) 😛
Är 99:a dock


   
SvaraCitera

fan ska du med EPA till?


   
SvaraCitera

rogernw:
Samla pengar till en moppe istället så når du ditt mål snabbare, å enklare 

Förutom på vintern.


   
SvaraCitera

Getrekt:
fan ska du med EPA till?

Åka bekvämt? Varmt på vintern å det går bra att frakta saker i den.


   
SvaraCitera

Getrekt:
fan ska du med EPA till?

blockera vägen i slöa 30, bor han på landbygd så kan de va ett bra sätt o kunna ta sig själv dit han vill sen så är de bra träning till körkort


   
SvaraCitera

dock får du samla mkt om du ska ha en någorlunda fräsch traktor o inget skrot, lär nog gå på ungefär 15 tusen med bara a-traktorn


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Åka bekvämt? Varmt på vintern å det går bra att frakta saker i den.

Det är nog kul att vara den största trafikfaran på vägen dessutom med sina snabba 30km/h. Ja det kanske är bekvämt tills någon kör på han bakifrån.


   
SvaraCitera

Getrekt:

Det är nog kul att vara den största trafikfaran på vägen dessutom med sina snabba 30km/h. Ja det kanske är bekvämt tills någon kör på han bakifrån.

största trafikfaran haha den va bra... alla 18 åringar som ska ha trimmad bil och sladda i trafiken bland bilar tycker jag är farligare än en a-traktor som kämpar på för att den kan för att ta sig framåt i 30 hahahaha beror såklart på förare men ändå, va att en ung som körde om och höll på att frontalkrocka med en lastbil så man kan ju fundera på vad som är farligast


   
SvaraCitera