Aviseringar
Rensa alla

Pengar....


Ämnesstartare

Hejsaaan. 
så jag är skyldig min vän 300 kr men jag är pank och kan inte betala tillbaka och hon börjar tröttna. Jag får 250 i månaden och ja efter två månader skulle jag kunna betala tillbaka problemet är att jag har massa saker för mig tills april som kostar pengar.

hon behöver 50 spänn utav IMORGON ( ikväll sa hon det) men ljust nu har jag typ 20 kr och hon sa du får ta att skaffa 30 någon stans då. Pengarna ska hon använda till mobildata.....

jag vet inte vad jag ska göra. vi går varandra på nerverna 24/7 ljust nu och årkar seriöst nt mer. Men ska jag lägga undan pengar till henne eller vänta tills jag nt behöver spara mer??


   
Citera

Jag kanske är för privilegierad, men

Interlopper: jag har massa saker för mig tills april som kostar pengar.

kan du inte bara förkasta dessa utgifter?


   
SvaraCitera

Du kan ju sätta dig utanför Ica med en donken mugg en stund


   
SvaraCitera

Eftersom det är en jätte liten summa du behöver till imon så föreslår jag att du pantat eller säljer någon tröja eller något 


   
SvaraCitera

Varför lånar du ens pengar när du inte kan betala tillbaka??

Och att du inte vill betala tillbaka för att du har saker som du sparar till.. Asså herregud 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Varför lånar du ens pengar när du inte kan betala tillbaka??

Och att du inte vill betala tillbaka för att du har saker som du sparar till.. Asså herregud 

Detta luktar av p12:aCool


   
SvaraCitera
evene

Skippa sakerna som du planerat att göra. Du kan också fråga dina föräldrar om du kan låna pengar av dom för att betala och sedan betala tillbaka till dina föräldrar


   
SvaraCitera

Jag swishar till dig 50 kr Blink


   
SvaraCitera

Haha ja jag kan också swisha dig

30kr


   
SvaraCitera

Jag swishar till dig 30 kr så kan du ge till din kompis 


   
SvaraCitera

Din kvinna:
Haha ja jag kan också swisha dig

30kr

Haha vi gör det för han/hon skull


   
SvaraCitera

Anton17lol:

Haha vi gör det för han/hon skull

Haha mm, dagens goda gärning 


   
SvaraCitera

Din kvinna:

Haha mm, dagens goda gärning 

Lol jag skojar inte jag kan swisha 30kr till hon/han


   
SvaraCitera

Interlopper:
Hejsaaan. 
så jag är skyldig min vän 300 kr men jag är pank och kan inte betala tillbaka och hon börjar tröttna. Jag får 250 i månaden och ja efter två månader skulle jag kunna betala tillbaka problemet är att jag har massa saker för mig tills april som kostar pengar.

hon behöver 50 spänn utav IMORGON ( ikväll sa hon det) men ljust nu har jag typ 20 kr och hon sa du får ta att skaffa 30 någon stans då. Pengarna ska hon använda till mobildata.....

jag vet inte vad jag ska göra. vi går varandra på nerverna 24/7 ljust nu och årkar seriöst nt mer. Men ska jag lägga undan pengar till henne eller vänta tills jag nt behöver spara mer??

Har du bevis att det stämmer så swishar jag till dig 300kr av mina pengar och låna inte pengar av nån längre 
du får spara pengar så du kan använda de vid behöv..


   
SvaraCitera

hela um går ihop och swishar 3kr var


   
SvaraCitera