Aviseringar
Rensa alla

Pengar... (särskillt killar, titta in)


Cacaoxo:

[confused]

Ja, nåt du ville [rolleyes]


   
SvaraCitera

Äppelskrutt:

Ja, nåt du ville

nej, vilken fin tanke du har.


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

nej, vilken fin tanke du har.

Ja, voff voff [zzz]


   
SvaraCitera

Äppelskrutt:

För att man vill visa vem som bestämmer, eller har makten. För på nåt sätt är ju ens flickvän ens ägodel. Som en hund, helt enkelt.

På nåt sätt är ju ens pojkvän som en ägodel. Som en guldfisk helt enkelt. 🙂


   
SvaraCitera

daisy:

På nåt sätt är ju ens pojkvän som en ägodel. Som en guldfisk helt enkelt. 🙂

Föd inte trollen.


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

[cry]

[sad]

Blivande_japan:

vill inte blanda in pengar överhuvudtaget i den mån den går, vill helst varken bjuda eller bli bjuden på annat än mat, tycker det är jobbigt att känna att jag är skyldig något.

Exakt min inställning.


   
SvaraCitera

varför blanda in pengar? man ska inte behöva köpa ngt för att visa vad man känner inför personen. act! fysiskt.


   
SvaraCitera

könsroller und patriarkat [sad]

tycker det är helt okej om man har det så att ena betalar ibland och andra ibland, eftersom det jämnar ut sig och är allmänt schysst. men jag har killkompisar som alltid betalar eftersom de är killar, vilket gör mig skitirriterad.


   
SvaraCitera

bourgeoisie:

men jag har killkompisar

haha ofta, fan vad stört [bigsmile] ofta man ser sina tjejvänner som någon/några man måste ta extra hand om :s


   
SvaraCitera

Wanking BC:

haha ofta, fan vad stört ofta man ser sina tjejvänner som någon/några man måste ta extra hand om :s

de kammar väl manlighetspoäng and what nots. gillar att bli bjuden, men känner mig som något jävla offer då det händer [mad]


   
SvaraCitera

bourgeoisie:

de kammar väl manlighetspoäng and what nots. gillar att bli bjuden, men känner mig som något jävla offer då det händer

Vad är viktigast, sin heder eller pengar 😉

pengar [cool]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

pengar

exakt!


   
SvaraCitera

bourgeoisie:

exakt!

Samma här [party]


   
SvaraCitera

Precis som nagon skrev sa ar det nog till valdigt stor del samhallets forvantningar pa en "man" som gor att manga killar tycker det ar obekvamt att inte vara den som ar ekonomiskt harskande i en relation...


   
SvaraCitera

Vill bli bortskämd, tror jag.


   
SvaraCitera