Aviseringar
Rensa alla

penis


Ämnesstartare

en kille jag håller på med har slutat höra av sig, i början var han tokig, smsade hela tiden, frågade vart jag var, vilka jag var med, när jag skulle komma hem osv. Det blev jobbigt i längden, men nu saknar jag det nästan eftersom han är totalförändrad, bryr sig inte om att höra av sig lika ofta, verkar inte bry sig. Skriver knappt med mig på msn. När vi pratar i telefon går allt toppen! men sen över sms och msn är det segt. och han verkar ointresserad. Han planerar in saker på veckodagarna, helgerna och loven,o där är inte jag inräknad, haha! Innan jag snackar med honom och riskerar att skrämma iväg honom kanske ni vet..eller nåt..skulle va..kul..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tror att detta är en taktik från honom som ska göra att du vill visa intresse i honom igen, kanske "söka" honom på grund av att han inte är runt dig hela tiden längre. Han försöker helt enkelt vinna din uppmärksamhet på det här sättet igen, jag har läst det här i någon "guide" för singelkillar [crazy].

Don't take my word for it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

en kille jag håller på med

Ni är ju inte tillsammans eller nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heybo:

Ni är ju inte tillsammans eller nåt?

det är mer än bara en flörtgrej, vi har träffats i ca 2 månader, och ser inte oss själva som singlar direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

det är mer än bara en flörtgrej, vi har träffats i ca 2 månader, och ser inte oss själva som singlar direkt.

självmotsägelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

självmotsägelse

eeh.. utveckla sneeela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

eeh.. utveckla sneeela

är det en flört eller ett förhållande? det är skillnad tyyp [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

är det en flört eller ett förhållande? det är skillnad tyyp

men vafan..inget utav det? en slags kärleksrelation haha, alla har väl vart på g med nån, man blir ju inte tillsammans efter första "dejten" eller vad man nu ska kalla det. Vi är på , på gränsen till att vara ihop, men nu känns allt bajs.


   
SvaraCitera

ok... han kanske slutade för att du tyckte han var jobbig? -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske dejtar någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

men vafan..inget utav det? en slags kärleksrelation haha, alla har väl vart på g med nån, man blir ju inte tillsammans efter första "dejten" eller vad man nu ska kalla det. Vi är på , på gränsen till att vara ihop, men nu känns allt bajs.

okej, så ni har redan brist på intresse innan ni ens börjat dejta seriöst, tja då kanske det är hopplöst [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske fattade att han började likna ett en stalker?


   
SvaraCitera

Han har drivit med dig din sopa. Du fattar inte hur snubbar funkar. Han hade kul och messade med dig för att få dig att tro att han gillar dig. Efter ett tag tröttnar man. Synd men du blev ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metoden:

Han har drivit med dig din sopa. Du fattar inte hur snubbar funkar. Han hade kul och messade med dig för att få dig att tro att han gillar dig. Efter ett tag tröttnar man. Synd men du blev ägd.

hmm, kan tänka mig att du är precis så, vider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

ok... han kanske slutade för att du tyckte han var jobbig? -.-

haha jobbig? det var inte jag som klängde som fan i början..


   
SvaraCitera