Aviseringar
Rensa alla

Penis getting cut off


Ämnesstartare

hehehehe.
känner mig rätt cruel som började gapflabba när jag såg filmen för första gången och såg denna mysiga biten[blush]

tyckte han förtjänade det, han tänke ju mörda och våldta henne.

tankar?[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Aj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

tankar?[bigsmile]

Såg lite kul ut när han skakade efteråt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan[cry] fattar allvarligt inte hur man ens klarar av att titta på hostel[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

btw så är du sjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

fattar allvarligt inte hur man ens klarar av att titta på hostel[sad]

Nä, det är ganska sjukt. Jag ser inte spänningen i det hela.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det inte var något speciellt, dock är jag typ... Otroligt svår att få äcklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

btw så är du sjuk

Ska DU säga!! som tyckte att det var bra om den hemlösa katten jag hittade på busstorget dog, för att den inte var söt, och osöta varelser har inget skäl att leva.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alla våldtäktsmän förtjänar detta btw. Kan man inte använda sin penis på ett vettigt sätt så ska den tas ifrån en. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

och osöta varelser har inget skäl att leva.

sa jag ju inte :S sa ju bara att du var hemsk som tycktre mer synd om den för att den såg söt ut[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

sa jag ju inte :S sa ju bara att du var hemsk som tycktre mer synd om den för att den såg söt ut[mad]

Sen sa du att den kunde ju lika gärna dö för att osöta varelser inte skulle leva [no-no] minns nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sen sa du att den kunde ju lika gärna dö för att osöta varelser inte skulle leva [no-no] minns nog

nääh, sa ju att det är snällare att köra över katterna medans dom är söta och lyckliga än att låta dom bli gamla,fula och oälskade och dö av ålder[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattade nästan att det var från hostel-filmen innan jag tryckte på länken [blush] är supersmart etc!!


   
SvaraCitera

lol hostel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vafan fattar allvarligt inte hur man ens klarar av att titta på hostel

[love] på filmerna!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

btw så är du sjuk

btw så är du en mes[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget ljud på filmen. Är det meningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

[love] på filmerna!

nej[shake]

Complicated:

btw så är du en mes[wink]

[mad]


   
SvaraCitera