Aviseringar
Rensa alla

Penisen vägrade in!


Ämnesstartare

Häromnatten hade jag kvinnligt sällskap över, och vi har inte utforskat varandra tidigare. När det väl skulle komma till akten vägrade penisen ta sig in (hur dumt det än låter). Jag är 99% säker på att hon var för trång, för tidigare när jag fingrade henne fick jag knappt in två fingrar, enbart ett. På henne verkade det dock som om det var MITT fel. Visst, min penis var inte hård som en påle, men jag hade stånd, den var fan inte slak. Har någonting liknande någonsin inträffat er? Att ni stött på nån så pass trång. Det slutade med enbart oralsex [sad]


   
Citera

Det handlar om att hon inte var tillräckligt våt och att ni inte försökte tillräckligt länge. Allt går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säker på att det inte var i rumpan du pillade henne [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spott. Slem. Saliv. Dreggel. Loska.

Behöver jag säga mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

potatissalladspojken:

Har någonting liknande någonsin inträffat er? Att ni stött på nån så pass trång.

Nej det har aldrig inträffat nåt så pass blåst! Vi är ju lite erfarna på området siddu...
Så ta o kräla tillbaka till det jävla hål som du kommer ifrån..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Behöver jag säga mer?

Ja, slidsekret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt här är faktiskt inte ovanligt. ni får väl försöka igen tills det går! pröva glidmedel och sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridachoke:

sånt här är faktiskt inte ovanligt. ni får väl försöka igen tills det går! pröva glidmedel och sådant

Nej om du är typ 5 år så är det säkert inte ovanligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Nej om du är typ 5 år så är det säkert inte ovanligt...

Eller bara oskuld? Man behöver inte ens vara det, såklart det kan vara svårt.


   
SvaraCitera
Åtta

Dude, det har hänt mig med två tjejer, som båda var oskulder. Det är bara att prova igen och igen och igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wut? Det borde väl handla om att hon inte är tillräckligt upphetsad? Fittan är ju töjbar.


   
SvaraCitera

ochså händer det som med en tjej jag hade. hon spände sig å det gick ba inte men efter att tag lek å så så kunde hon slappna av:) å då gick det


   
SvaraCitera

Allt går med lite vilja och våld [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur tror du våldtäktsmän gör? Precis - MED VÅLD!


   
SvaraCitera