Aviseringar
Rensa alla

Penisring..


Ämnesstartare

Min flickvän har en kompis som hade haft sex med en kille som använde penisring med vibrator för någon vecka sedan. Nu har min flickvän varit på mig nästan varje dag och frågat om inte jag kan köpa en, så undrar bara om någon härifrån har erfarenhet av en penisring och om det är något ni rekomenderar?


   
Citera

Din tjej vill bli tillfredsställd. Fråga inte oss - utan lyd! [no-no] Ingen tid att förlora...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Din tjej vill bli tillfredsställd. Fråga inte oss - utan lyd! Ingen tid att förlora...

Alltså jag ger henne orgasm typ 2/3 sex, och det är betydligt mer än de andra flesta killar ger deras flickvän orgasm.


   
SvaraCitera

Bergstedt:

Alltså jag ger henne orgasm typ 2/3 sex

that's what she says...


   
SvaraCitera

Tözen:

that's what she says...

Det är utifrån vad han tror. [y]
Två av tre gånger de har sex så tappar hon nagelfilen... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Myksa:

Det är utifrån vad han tror.
Två av tre gånger de har sex så tappar hon nagelfilen...

ja,eller så kommer stöden ifrån att hon inte kan andas under honom,mina teorier,fritt spekulerande bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

that's what she says...

hon har fått fontänorgsamer flera gånger och det känner du som kille. Har märkt att hon har en säregensak som man märker att hon får orgasm, hennes pupiller växer och blir stora...det är svårt att fejka.

Har varit med om att hon försökt fejka en gång, men kollade på hennes ögon hon vände bort blicken och fattade då att hon fejkat. Tro mig, jag känner nog min flickvän ganska bra, och det var inte fråga om henne, utan om en penisring 😉


   
SvaraCitera

Bergstedt:

hon har en säregensak som man märker att hon får orgasm, hennes pupiller växer och blir stora...det är svårt att fejka.

varför är hon så jäääääääääääääävla på om en kukring om du nu tillfredställer henne så enormt jävla mycke då?slingra dig ur d om du kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

varför är hon så jäääääääääääääävla på om en kukring om du nu tillfredställer henne så enormt jävla mycke då?slingra dig ur d om du kan.

Bara för att jag tillfredställer henne kan det ju bli skönare? Utan penisring kanske hon får 1 eller max 2orgasmer under ett sex, hennes kompis hade fått betydligt fler, ju fler orgasmer desto skönare kanske?


   
SvaraCitera

Bergstedt:

Alltså jag ger henne orgasm typ 2/3 sex, och det är betydligt mer än de andra flesta killar ger deras flickvän orgasm.

Du vet att tjejer kan fejka right?


   
SvaraCitera

Bergstedt:

Bara för att jag tillfredställer henne kan det ju bli skönare? Utan penisring kanske hon får 1 eller max 2orgasmer under ett sex, hennes kompis hade fått betydligt fler, ju fler orgasmer desto skönare kanske?

Fortsätt drömma[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

så undrar bara om någon härifrån har erfarenhet av en penisring och om det är något ni rekomenderar?

jag har själv aldrig använt en penisring, men det gör så att du får kraftigare och mer långvarig erektion då blodet får kämpa mer av trycket runt kuken. har hört att det blir skönare. ett annat tips för er love birds är att inhandla lite poppers, det gör både orgasmen och sexakten bättre. klassat som en bög "drog", men känner många heterosvin som använder det. för övrigt inte speciellt farligt alls så länge du inte har oxhjärta eller nåt. kan på rak arm säga att det är värdare än att inhandla en penisring som vibrerar. hoppas det hjälper!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Du vet att tjejer kan fejka right?

om du hade läst ett annat inlägg hade du sett att jag skrivit:
"hon har fått fontänorgsamer flera gånger och det känner du som kille. Har märkt att hon har en säregensak som man märker att hon får orgasm, hennes pupiller växer och blir stora...det är svårt att fejka."

Kan förövrigt inte fatta hur det här kom att handla om mig och hur ofta min flcikvän får orgasm. Är det avundsjuka tjejer och killar som skriver eller? Alla är ju olika och hon har betydligt lättare att få det än andra jag varit med.

Jag ljuger inte som andra killar och säger att jag har en bamse på 23cm (som förövrigt på något konstigt sett är typ medel på UM medans 1/100 killar har den längden). Jag har en som är några centimeter längre och grövre än medel, inga bamsemått.

Så antagligen är det så att det är inte jag som har lätt att ge tjejer orgasm, utan att hon har lätt att få det!


   
SvaraCitera

Bergstedt:

Är det avundsjuka tjejer och killar som skriver eller? Alla är ju olika och hon har betydligt lättare att få det än andra jag varit med.

Eh,vad är ditt problem,jag kan få upp till tre orgasmer i rad om d är hårt jobb[confused]vi tror bara att din tjej fejkar för om du nu ger henne så underbara orgasmer så ska hon inte vilja ha en kukring.[confused]


   
SvaraCitera

Bergstedt:

Kan förövrigt inte fatta hur det här kom att handla om mig och hur ofta min flcikvän får orgasm.

för att du skrev det och det va roligt att kommentera =) men OnT: skadar väl inte att pröva!


   
SvaraCitera