Aviseringar
Rensa alla

Penny board?


Ämnesstartare

tjena, jag vill så gjärna köpa en penny board men vill inte betala över 1000 kr för en! men hittade en sån jag vill ha på ebay för ca 500 kr, är det värt att köpa en på ebay? eller vet ni någon sida som det finns billiga penny board? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Finns ju billigare alternativ till Penny. Du har antagligen inte så jättehöga krav på din bräda så kanske räcker med nått budgetalternativ.

Brukar handla prylar på Skatepro. De har en hel del cruiser boards också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Finns ju billigare alternativ till Penny. Du har antagligen inte så jättehöga krav på din bräda så kanske räcker med nått budgetalternativ.

Brukar handla prylar på Skatepro. De har en hel del cruiser boards också 

Jag vill ha bra kvalitet på min bräda men det är att jag vill ha märket "rasta" och dem kostar runt 1 299 kr. 


   
SvaraCitera

Ajdan01:

Jag vill ha bra kvalitet på min bräda men det är att jag vill ha märket "rasta" och dem kostar runt 1 299 kr. 

En Choke eller D street har sannolikt samma kvalitet och kostar några hundralappar mindre. Att hitta en Penny för samma pris blir svårt.


   
SvaraCitera

Ajdan01:
tjena, jag vill så gjärna köpa en penny board men vill inte betala över 1000 kr för en! men hittade en sån jag vill ha på ebay för ca 500 kr, är det värt att köpa en på ebay? eller vet ni någon sida som det finns billiga penny board? 

Köp en longboard istället 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Köp en longboard istället 😉

har redan det 🙂


   
SvaraCitera

Ajdan01:

har redan det 🙂

Jaha 🙂


   
SvaraCitera