Aviseringar
Rensa alla

pepp hepp för umtreff


skrev ju att jag gillart, vadå suur.


   
SvaraCitera

hanna har väl störst behov av vinsten osv
grattis hanna


   
SvaraCitera

Lounge:

kommeru?

Vet inte riktigt, svårt beslut. millencolin spelar ju o dä [blush] Men kan kanske nöja mig med att se dem en kväll. Velar fram och tillbaks.

sarkasmen:

skrev ju att jag gillart, vadå suur.

Missade den delen. Vänner lr?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

sarkasmen:

hanna har väl störst behov av vinsten osv
grattis hanna

aaa grattis!!

El Guaje:

Vet inte riktigt, svårt beslut. millencolin spelar ju o dä [blush] Men kan kanske nöja mig med att se dem en kväll. Velar fram och tillbaks.

vadå, ska du se dem två kvällar?


   
SvaraCitera

El Guaje:

Missade den delen. Vänner lr?

aah ok!


   
SvaraCitera
höna

sarkasmen:

grattis hanna

tack!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Lounge:

vadå, ska du se dem två kvällar?

De spelar både fredag och lördag men är rätt sugen på träffen med så kanske nöjer mig med fredagen. Då får man ju ta del av båda delar!

sarkasmen:

aah ok!

Vad skönt. Ska inte hända igen.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

De spelar både fredag och lördag men är rätt sugen på träffen med så kanske nöjer mig med fredagen. Då får man ju ta del av båda delar!

exakt vad jag tänkte [badgrin] varför har dem två spelningar?


   
SvaraCitera

Lounge:

exakt vad jag tänkte varför har dem två spelningar?

De har så mycket vackert att spela igenom![bigsmile] De firar 20år så de ville göra nåt stort av det. Räknat ner dagar nu i ett halvår. Så stort tycker jag det är [blush]


   
SvaraCitera

wie


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

De har så mycket vackert att spela igenom![bigsmile] De firar 20år så de ville väl göra nåt stort av det. Räknat ner dagar nu i ett halvår. Så stort tycker jag det är [blush]

[sad] men de kommer väll säkert spela igen!! tkr du ska kma


   
SvaraCitera

El Guaje:

Vet inte riktigt, svårt beslut. millencolin spelar ju o dä Men kan kanske nöja mig med att se dem en kväll. Velar fram och tillbaks.

Ska serom båda gångerna. [wink]


   
SvaraCitera

Lounge:

men de kommer väll säkert spela igen!! tkr du ska kma

[blush]

Ja de fortsätter nog några år till så det kommer fler tillfällen så det lutar väl åt att jag ser en dag och kommer på lördagen. [smile] Tänkte att jag skulle bestämt mig till onsdag. sarkasmen kan intyga hur pålitliga mina såna deadlines är! Inte alls skjutit upp beslutet i ett par månader.


   
SvaraCitera