Aviseringar
Rensa alla

Peppa mig


Ämnesstartare

Ge mig tusen saker jag borde veta när jag ska skriva prov på hela PSY A kursen imorgon. 🙂 Eller ställ frågor.

Är mycket tacksam! [cute][cute][cute]


   
Citera

PSYTRANCE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ge mig tusen saker jag borde veta när jag ska skriva prov på hela PSY A kursen imorgon. 🙂 Eller ställ frågor.

Att Erik är en snel hest[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kursen är inte svår, du behöver inte plugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Att Erik är en snel hest[love]

Tack 😀 Du med 😀 Känner du igen HerregudÄrki?[smile]


   
SvaraCitera

Ehm.. Vilka resurser skall man uppnå i spädbarnsåldern enligt Erikssons eller Freuds utvecklingsteori?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Känner du igen HerregudÄrki?

Han som ligger och trånar i min säng?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shizu:

Kursen är inte svår, du behöver inte plugga.

Jao, jag ska tenta bort kursen, och har således inte haft några lektioner och läst in allt bokväg. Kan behöva plugga lite. 😛

emo_max:

Vilka resurser skall man uppnå i spädbarnsåldern enligt Erikssons eller Freuds utvecklingsteori?

Resurser? Freud menade att människan behövde tämjas, barnet behöver utveckla ett jag och ett överjag och från början styrs det främst av resurser och impulser.. Vad menar eriksson? 😛

SebastianE:

Han som ligger och trånar i min säng?[cute]

Åh, vad gör jag i din säng? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Åh, vad gör jag i din säng?

Du ligger naken och gluppsar i dig en hallonstång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Peppa" är ett av de fulaste orden som existerar, så jag tänker absolut inte hjälpa dig


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Resurser? Freud menade att människan behövde tämjas, barnet behöver utveckla ett jag och ett överjag och från början styrs det främst av resurser och impulser.. Vad menar eriksson? 😛

ah det där var inte vad jag ville höra, möjligtvis har ni inte med samma saker i kursen men de låter ju konstigt, men aja, orkar inte förklara x'd plugga på repetitionsfrågorna ni fått bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PSYCHOBILLY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Du ligger naken och gluppsar i dig en hallonstång!

Nä, jag äter inte godis. [sad]

Ad_Hoc:

"Peppa" är ett av de fulaste orden som existerar, så jag tänker absolut inte hjälpa dig

Ska komma ihåg det, dagen då du sitter döende på en parkbänk, nykter och i gravt behov av en öl..... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emo_max:

ah det där var inte vad jag ville höra, möjligtvis har ni inte med samma saker i kursen men de låter ju konstigt, men aja, orkar inte förklara x'd plugga på repetitionsfrågorna ni fått bara?

Vi har inte fått några repetitionsfrågor, men vad var det du ville höra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nä, jag äter inte godis.

Försök att inte lura Sebbe, du är för söt att inte äta godis[wink]


   
SvaraCitera