Aviseringar
Rensa alla

peppa mig för träning!


Ämnesstartare

Nullanfryshuset:

Räcker väl med ett "S", hur girig får man bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha om du ej orkar kan du ju alltid skita i det och ha slösat massa pengar på en månads gymkort och bli fet som en gris på köpet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
ta med dig kläderna till jobbet, käka något lagom stort 1-2 timmar innan du vet att du kommer vara där så drar du bara dit på en gång. kommer man hem emellan är man körd.

ja och som dazed säger så MÅSTE du ha bra/rätt musik i öronen, eller jag vet att jag måste det. 

jaa! jag tänkte ta med kläder hit och sen dra dirr ist för att åka hem och vila

snoret:
då ska du ladda ner en podcastapp också. för iphone finns en som heter podcasts bara, lär finnas för dig med om du har android

mmm älskar ljudböcker, så kan passa på o lyssna samtidigt. dock är snabb festlig musik mkt me peppande. kan kanske variera

Nullanfryshuset:

Du verkar ha motivationen där någonstans ändå då du gått och köpt gymkortet. Men se till att hitta den riktiga motivationen. Försök lägga upp ett schema då du sätter upp tider och datum du ska vara på gymmet.

Ex: 10 oktober kl:17.00  - Kör ben & styrka
11 oktober - Kondition etc..

När du väl lagt upp ett schema brukar dom flesta börja få in sina gym rutiner. Så kriga på och lycka till!

Kom ihåg, du är grym!

/ Nilufer.

oj vad peppande du var! ska börja med att fixa ett schema o köra 10-20 minuter åt gången, och kanske höja när jag känne mig bekvämare

Nachac:

Träna på morgonen.

jag tar en buss som går kl6. det är omöjligt att vakna tidigare.

TACK ALLA PUSSSPUSS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:
Haha om du ej orkar kan du ju alltid skita i det och ha slösat massa pengar på en månads gymkort och bli fet som en gris på köpet

får gratis från jobbet hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: jag tar en buss som går kl6. det är omöjligt att vakna tidigare.

Ah, hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

får gratis från jobbet hehe

Lol :(((((((((((((((


   
SvaraCitera

kukoxo: PEPPA MIG nuu så jag drar dit ikväll.

Är du kille eller tjej?
oavsett så kommer du svettas, känna pulsen slå fort utav helvete, känna musklerna bränna och spysmak i munnen om du gör det rätt och gör du det rätt borde du älska det!
sälj soffan eller sätt spik i den så löser du problemet med soffliggandet iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ah, hårt.

dont you be ironisk här. jag är lite självmordsbenägen varje morgon.

Pappbox:

Är du kille eller tjej?
oavsett så kommer du svettas, känna pulsen slå fort utav helvete, känna musklerna bränna och spysmak i munnen om du gör det rätt och gör du det rätt borde du älska det!
sälj soffan eller sätt spik i den så löser du problemet med soffliggandet iaf

tjej = ) varför är det relevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden är fett värdelös... "peppa mig" lol wtf man ska ej behöva höra lite fina ord på ett forum för att göra vad man vill göra. Om du hellre vill sitta hemma än att gå på gym är det ej så konstigt att du inte går... du kanske borde fundera över vad du verkligen vill... vad du vill få ut av träningen osv. Ge gymmet en chans i en vecka eller två  iallafall så kan du tänka efter lite mer sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: dont you be ironisk här. jag är lite självmordsbenägen varje morgon.

Nej, menade det. Känns för hårt att stiga upp markant före sex. Steg upp fyra en gång när jag bodde i Rimbo och hade föreläsning kvart över åtta och ville träna innan. Kändes väldigt överdrivet.


   
SvaraCitera

kukoxo: tjej = ) varför är det relevant

Som kille blir jag motiverad av prestigen i att lyfta tungt och den generella känslan i att växa till mig och se biffig ut. i övrigt spelar det väl ingen roll antar jag


   
SvaraCitera

kukoxo:

Jättebra plan! Lycka till nu! Glad


   
SvaraCitera
penja

ska träna idag. Du kan väl inte låta mig vara bättre än dig? 

S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina biceps har pga sjukdom krympt avsevärt, dra och biffa nu så kommer du ha större biceps än jag när jag är frisk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mike Rashid kan peppa. Rodnar


   
SvaraCitera