Aviseringar
Rensa alla

Peppa PeppeNilla


Ämnesstartare

Hej,
Idag kikade jag in PeppeNillas fotoalbum. Vilket av de kommer jag inte ihåg. Men hon hade en bild på sig när hon och hennes tvillningsyster badade. Som bildkommentar skrev jag "Din tvillningsyrra är snyggare!". Det här tog på PeppeNilla. Hon fick nu reda på att hon var nummer två mellan hon och hennes tvillningsyrra. Den ständiga tävling som aldrig tar slut.

Som motredaktion kommenterade hon en av mina bilder som hämnd. Dock blev PeppeNilla ägd då jag kan meddela henne att det är inte jag på bilden[y]

Så nu tycker jag vi att peppar PeppeNilla fast hon är bara silvermedaljen[y]


   
Citera
Ämnesstartare

Men tror du jag tog åt mig eller x')? Man ser inte ens min systers ansikte på någon av bilderna så varför tror du ens att jag tog åt mig?

23 år och sitter och hackar sådär. När ska du växa upp då? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Men tror du jag tog åt mig eller x')?

Ja, det kan inte vara lätt för dig[n]

PeppeNilla:

Man ser inte ens min systers ansikte på någon av bilderna så varför tror du ens att jag tog åt mig?

Hon har absolut finare kropp och det lilla man ser så.

PeppeNilla:

23 år och sitter och hackar sådär. När ska du växa upp då? ^^

Aldrig, forever young[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hon har absolut finare kropp och det lilla man ser så.

Okej, du tycker min syster är snyggare än mig. So what? ^^

Du kan väl inte vara så tjusig du heller, som inte ens lägger ut bilder på dig själv? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Okej, du tycker min syster är snyggare än mig. So what? ^^

Ja, det får jag väl göra?

PeppeNilla:

Du kan väl inte vara så tjusig du heller, som inte ens lägger ut bilder på dig själv? ^^

Tycker du bättre om att uppleva sex än se det på TV?
Tycker du bättre om att uppleva Sebbe än se han på bild? JA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Tycker du bättre om att uppleva Sebbe än se han på bild? JA

Antagligen eftersom du verkar så otroligt ful att du inte vill lägga ut bilder på dig själv. Fula människor har också en förmåga att hacka på andras utseenden för att dom själva ska känna att dom ser bättre ut [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Antagligen eftersom du verkar så otroligt ful att du inte vill lägga ut bilder på dig själv.

Det kan ju inte finnas några andra anledningar?[ops]

PeppeNilla:

Fula människor har också en förmåga att hacka på andras utseenden för att dom själva ska känna att dom ser bättre ut

Jag hackade väl inte på ditt utseende?


   
SvaraCitera

PeppeNilla:

Antagligen eftersom du verkar så otroligt ful att du inte vill lägga ut bilder på dig själv.

Jag kan vittna om att han faktiskt inte är otroligt ful. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag kan vittna om att han faktiskt inte är otroligt ful.

Jasså...? ^^


   
SvaraCitera

PeppeNilla:

Jasså...? ^^

Ja. Jag har sett honom IRL, och jag blev inte äcklad. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Jag hackade väl inte på ditt utseende?

Nejdå, du skrev bara utan att jag ens hade bett om din åsikt om att min syster ser bättre ut än vad jag gör? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja. Jag har sett honom IRL, och jag blev inte äcklad.

Haha, okej. ^^ grymt omogen är han hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Nejdå, du skrev bara utan att jag ens hade bett om din åsikt om att min syster ser bättre ut än vad jag gör? ^^

Nej men lägger man ut bilder med en kommentarfunktion så får man väl förvänta sig kommentar?


   
SvaraCitera

PeppeNilla:

Nejdå, du skrev bara utan att jag ens hade bett om din åsikt om att min syster ser bättre ut än vad jag gör? ^^

Lulz, blir du medlem på UM så får du förvänta dig att få folks åsikter om allt och ingenting, varesig du vill eller inte. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lulz, blir du medlem på UM så får du förvänta dig att få folks åsikter om allt och ingenting, varesig du vill eller inte.

Bara omoget att starta en tråd p g a det sen ba .. ^^


   
SvaraCitera