Aviseringar
Rensa alla

Pepptråden


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Här skriver vi om vi behöver pepp och så dyker förhoppningsvis en söt själ upp och peppar en.

Sitter nu med min tenta som ska bli klar idag och dör tentadöden. Har tre sidor kvar när jag känner att allting redan sagts 🙁 Måste ordbajsa tills jag svimmar. Peppa mig nu!!


   
Citera

skriv skriv skriv!!!! till slut har du skrivit klart. brukar alltid göra så. först skriver jag massor massor bara skriver sedan skriver jag rent och då blir det klart fort

det kommer gå bra Hjärta


   
SvaraCitera

uh hatar det där, är så jävla jobbigt att tvinga fram ordbajs 🙁 men försök spinna vidare på det du redan skrivit. tänk på vad du skulle kunna få för kritik och ta upp det men förklara sedan varför det du skrivit är rätt t ex. ge fler exempel om möjligt. analysera djupare. finns alltid mer (tyvärr) man kan göra, haha. du hittar nog nåt! puss


   
SvaraCitera

titta i faktan om du kan utveckla dina ämnen eller lägga till fler exempel


   
SvaraCitera

aldrig fattat det där, blir man straffad för att man använder mer "avancerade begrepp" istället för en massa onödiga ord? typ "det var otillräckligt" "det var inte tillräckligt"


   
SvaraCitera

Titta klipp på när Rocky tränar innan du ska göra nåt så blir du garanterat peppad. annars är man inte en normal människa. 


   
SvaraCitera

24/7: Sitter nu med min tenta som ska bli klar idag och dör tentadöden. Har tre sidor kvar när jag känner att allting redan sagts 🙁 Måste ordbajsa tills jag svimmar. Peppa mig nu!!

Outrotagga Tenta! !


   
SvaraCitera

hemtenta suger, värsta påfundet någonsin. du dräper den. du har inget val. (<-- öh det ska föreställa pepp)

ska skriva salstenta i morgon, pepp tack


   
SvaraCitera

Ska träffa min mamma idag, känns jobbigt, konstigt... Men vill och längtar samtidigt som jag får panik. Behöver peppas så att jag inte springer iväg/inte åker till centralen. Är trots allt väääldigt långt emellan oss.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Ni är så fina och så duktiga på att peppa Hjärta Och jag är strax klar!! Heja mig!! Och alla andra!! 


   
SvaraCitera

Pfeffer-Gew%C3%BCrz.jpg


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

tlaltecuhtli:

behöver inrätta ett bollhav av pepparkorn. hade kunnat finansiera det genom att låta folk betala dyrt för att doppa sig som en hälsobringande kur, men saknar tillräckligt startkapital. hur hög är den materiella standarden bland troll som bor där pepparn växer?


   
SvaraCitera

682px-Black_Pepper_%28Piper_nigrum%29_fr


   
SvaraCitera